כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
שנה ופירש

הארי הודיע על הגעתו, נאמר לו כי "המלך עסוק"

מקורות המקורבים לנסיך הארי סיפרו שהוא 'יצר קשר' עם אביו המלך כדי ליידע אותו שהוא מגיע לאנגליה כדי לטפל בתביעה שהגיש נגד כלי תקשורת, אך נאמר לו שהמלך 'עסוק'

הארי הודיע על הגעתו, נאמר לו כי "המלך עסוק"
המלך צ'ארלס השלישי צילום: The Royal family

משפחתו של הנסיך הארי אינה מתכוונת להיפגש עמו במהלך ביקורו הסוער בבריטניה. אביו, המלך צ'ארלס, עובד מביתו בגלוסטרשייר, ויטוס לביקור ממלכתי בן שלושה ימים לגרמניה ביום רביעי. מקורות המקורבים להארי תדרכו אנשי תקשורת נבחרים שהוא 'יצר קשר' עם אביו כדי ליידע אותו שהוא יהיה באנגליה בימים הקרובים לצורך תביעה משפטית שהוא מנהל נגד כלי תקשורת שונים, אך נאמר לו שהמלך 'עסוק' ולא יכול לפגוש אותו, כך דיווח ה'דיילי מייל'.

הארי הופיע ביום שני בבוקר במפתיע בלונדון והגיע לבית המשפט כדי להשתתף בדיון במשפט נגד עיתונאים שפרסמו נגדו דברים שונים. על פי ההערכות, זו הפעם הראשונה שהוא חוזר לבריטניה מאז הלווייתה של סבתו המלכה המנוחה בספטמבר האחרון. חזרתו המפתיעה מגיעה גם כמעט שלושה חודשים לאחר שגילה את מערכת היחסים הבעייתית שלו עם אביו ואחיו הנסיך וויליאם באוטוביוגרפיה השנויה במחלוקת שלו, הספר שפרסם עם הכפשות רבות נגד משפחתו גרמה למשפחה להתנער ממנו.

אחיו הנסיך והנסיכה מוויילס וילדיהם הנסיך ג'ורג', הנסיכה שרלוט והנסיך לואי אינם נמצאים כעת בווינדזור - לונדון גם בגלל חופשת הפסחא של הצעירים מבית הספר. בינתיים, בעוד שישה שבועות בלבד, ההכתרה של המלך צ'ארלס ורעייתו קמילה תתקיים במנזר וסטמינסטר. נוכחותם של הארי ואשתו מייגן מרקל בטקס עדיין לא ברור.

המלך צארלס הנסיך הארי הנסיך וויליאם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד