כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
עוויתות ונשירת שיער

פוליטיקאית רוסית שהתבטאה נגד המלחמה - הורעלה

פוליטיקאית רוסיה שהתבטאה נגד מלחמת רוסיה באוקראינה הורעלה, היא סבלה מכאבים קיצוניים, עוויתות ונשירת שיער. הפוליטיקאית בת 32, מצאה בדמה עקבות של אשלגן דיכרומט רעיל מאוד. היא החלה להראות תסמינים בנובמבר בשנה שעברה

פוליטיקאית רוסית שהתבטאה נגד המלחמה - הורעלה
הנשיא פוטין בנאום הסיפוח צילום: צילום מסך ערוץ RTVE

פוליטיקאית מהאופוזיציה ברוסיה שהתבטאה נגד המלחמה באוקראינה הורעלה בחומר רעיל ביותר, כך התברר. אלווירה ויחרבה, בת 32, מבקרת בוטה של ​​הקרמלין, סיפרה יש לה עקבות של אשלגן דיכרומט בדמה, רעל מסוכן מאד.

ויחרבה אמרה לתקשורת באירופה כי היא החלה להרגיש לא טוב בנובמבר בשנה שעברה, וסבלה מתסמינים הכוללים נשירת שיער, התכווצויות שרירים וכאבי בטן עזים שנמשכו עד פברואר 2023.

זה לא מפתיע, סדרה של מבקרי השלטון במוסקבה הורעלו בשנים האחרונות - הבולט ביותר הוא מנהיג האופוזיציה בפועל של רוסיה, אלכסיי נבלני, שכמעט מת לאחר שסוכני FSB הרעילו אותו באוגוסט 2020.

היא סיפרה ל-TV Rain כי היא לא פנתה למשטרה לעזרה, מכיוון שברור שכל אחד ברוסיה שנקט ב"עמדה נגד המלחמה" הפך במהירות ל"אויב מספר אחד". לדבריה: "כשחזרו תוצאות הבדיקה, המשפט היחיד שנשמע היה "איך שרדת?". אם לאדם יש עמדה אנטי-מלחמתית והוא נמצא ברוסיה, והוא יכול להביע את מחשבותיו בבירור על מה שקורה ברוסיה ובאוקראינה, אז הוא אויב מספר אחד".

"שרדתי ואני רוצה שההישרדות שלי תפגע באלו שהיו אחראים", הוסיפה. אשלגן דיכרומט, עלול לפגוע באיברים ולגרום לסרטן, וקשיי נשימה. זה מזיק במגע עם העור. ויחרבה מארחת תוכניות פוליטיות קבועות ביוטיוב, שעדיין ניתן להן גישה אליהן ברוסיה, אך הפסיקה להראות את פניה במצלמה מכיוון שההרעלה פגעה במראה שלה.

אבל מאז היא התאוששה למרות ההרעלה שהותירה אותה עם ידיים רועדות, ריסים נושרים וציפורניים ש'נראות כאילו נדרסו על ידי רכבת'.

רעל ולדימיר פוטין מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד