כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
אחרי הקפאת החקיקה

נתניהו: "אנחנו בעיצומו של ויכוח חשוב - היעד שלנו זה להגיע להסכמות"

ראש הממשלה נתניהו אמר בהרמת כוסית לרגל חג הפסח עם עובדי משרדו: "אנחנו בעיצומו של ויכוח חשוב, אנחנו נתגבר עליו - היעד שלנו זה להגיע להסכמות"

נתניהו: "אנחנו בעיצומו של ויכוח חשוב - היעד שלנו זה להגיע להסכמות"
נתניהו בהרמת כוסית צילום: - חיים צח /לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף היום (שלישי) בהרמת כוסית לרגל חג הפסח עם עובדי משרדו והתייחס לסערה הציבורית סביר הרפורמה המשפטית ואמר: "אנחנו בעיצומו של ויכוח חשוב, אנחנו נתגבר עליו. אתם הולכים לחג הפסח, בערב הסדר תשבו עם המשפחות. אתם יכולים לריב קצת, לא יותר מדי, תגיעו להסכמות. זה היעד שלנו זה להגיע להסכמות, גם בתוככם, גם בתוכנו".

נתניהו הוסיף: "אנחנו צריכים לבצר את ביטחוננו, כי האיומים נגדנו לא נפסקים אבל העוצמה שלנו הולכות וגוברת. אנחנו רוצים גם להרחיב את השלום עם שכננו, עשינו כאן דבר מדהים ואנחנו לא מפסיקים".עוד אמר נתניהו: "יש לנו תכניות גדולות, עם הרוח, עם המעשה ועם האחדות הבסיסית שאסור לנו לשכוח אותה, כי היא מלווה אותנו כבר 3,500 שנים. הדרך מתמשכת כל הזמן ואנחנו נלך אליה יחד בהצלחה עם הצוות הייחודי הזה".

בעקבות הסערה הציבורית ומתוך מטרה להגיב להבנות הודיע אמש רה"מ נתניהו כי הליך חקיקת הרפורמה ייעצר. "החלטתי להשהות את הקריאה השנייה והשלישית של החוק במושב הזה של הכנסת, כדי לתת זמן לנסות ולהגיע להסכמה רחבה, לקראת החקיקה במהלך המושב הבא", אמר.

בנימין נתניהו הרפורמה המשפטית הרמת כוסית משרד ראש הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד