י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
לראשונה מאז שפוטר

נתניהו וגלנט נפגשו במסגרת דיון ביטחוני

נתניהו וגלנט נפגשו לראשונה מאז החליט ראש הממשלה להעבירו מתפקידו. גורמים בליכוד: נתניהו לא מתכוון לשנות את החלטתו לפטר את גלנט

נתניהו וגלנט נפגשו במסגרת דיון ביטחוני
בנימין נתניהו ויואב גלנט צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

במסגרת דיון ביטחוני: ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט נפגשו היום (שלישי) במשרד ראש הממשלה לראשונה מאז החליט נתניהו להעביר את גלנט מתפקידו. 

גורמים בליכוד אשר צוטטו באתר 'וואלה' מסרו כי ראש הממשלה נתניהו לא מתכוון לשנות את החלטתו לפטר את גלנט והעיכוב בשליחת מכתב הפיטורים נובע מכך שנתניהו טרם החליט את מי מבכירי הליכוד הוא מעונין למנות במקומו.

נתניהו נועד אמש עם השר אבי דיכטר ודן עמו במינוי לתפקיד כממלא מקום ולשלושה חודשים. גורמים בליכוד טוענים כי ראש הממשלה שוקל גם למנות את שר החינוך יואב קיש.

בבורסת השמות נמצאים גם שמותיהם של שר הכלכלה ניר ברקת, שר האנרגיה ישראל כץ ושרת התחבורה מירי רגב. כאמור, נתניהו טרם קיבל החלטה סופית בעניין.

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט ביום ראשון להעביר מתפקידו את שר הביטחון יואב גלנט. מלשכת רה״מ נמסר כי, "ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט להעביר מתפקידו את שר הביטחון יואב גלנט".

את הודעת הפיטורים קיבל גלנט לאחר שנתניהו זימן אותו ללשכתו ואמר לו כי הוא איבד את האמון בו לאחר שפעל נגד הממשלה ונגד הקואליציה בעת שראש הממשלה שהה בביקור מדיני בחו"ל. 

בסביבת נתניהו הסבירו כי הסיבה המרכזית למהלך היא "תגובה רפה וחלשה מצד השר גלנט נגד הסרבנות בצה"ל, דבר שאין לו שום מקום". 

השר גלנט הגיב בקצרה בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "ביטחון מדינת ישראל תמיד היה ותמיד יישאר משימת חיי".

בנימין נתניהו יואב גלנט הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד