כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הסכמי אברהם

רישיון נהיגה ישראלי יוכר באיחוד האמירויות

רישיון נהיגה ישראלי יוכר באיחוד האמירויות. בנוסף תתאפשר המרה של רישיונות הנהיגה של אנשי עסקים המתגוררים פרקי זמן ארוכים בישראל ובאיחוד האמירויות, מה שיקל על הבירוקרטיה

רישיון נהיגה ישראלי יוכר באיחוד האמירויות
ויקיפדיה

בשורה לישראלים לקראת הפסח, רישיון נהיגה ישראלי יוכר באיחוד האמירויות. משרד החוץ קידם בשנה האחרונה מול איחוד האמירויות מזכר הבנות שיאפשר הכרה הדדית ברישיונות נהיגה לתיירים ולשוהים במדינה לטווח ארוך.

הדבר יאפשר הקלה משמעותית בשימוש ברכב לישראלים או אמירותים בהצגה של רישיון נהיגה בתוקף. בנוסף המהלך יאפשר המרה של רישיונות הנהיגה של אנשי עסקים המתגוררים פרקי זמן ארוכים בישראל ובאיחוד האמירויות ויקל על בירוקרטיה שהייתה מנת חלקם עד כה.

שר החוץ אלי כהן "איחוד האמירויות נמצאת בין חמשת היעדים המועדפים על התייר הישראלי. במיוחד לקראת חג הפסח, מהלך זה של הכרה הדדית ברישיונות יקל מאד על התייר הישראלי, יחסוך בירוקרטיה והוא עדות נוספת לקשר החם בין המדינות".

ההודעה הרשמית שהגיעה אתמול מהצד האמירתי חתמה סופית מהלך שקידמו אגפי הכלכלה, מזרח תיכון ומשפט במשרד החוץ, יחד עם השגרירות באבו דאבי ומשרד התחבורה שפעלו באופן הדוק מול האמירותים.

תוקף ההסכם בנוגע להכרה ברישיונות הוא לזמן בלתי מוגבל ויאפשר באופן מיידי לתיירים ואנשי עסקים ישראלים ואמירותים לשכור רכב ולהתנהל עמו באופן חלק במדינות.

איחוד האמירויות אלי כהן רשיון נהיגה משרד החוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד