י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
כל מקום בעולם

לטוס ב"לב שקט": שירות מהפכני שלא נראה כמותו בישראל

חברת שחל מפרסמת על שירות מהפכני שעוד לא נראה כמותו בישראל: שירות שחל עולמי. השירות מאפשר לכם לטוס בלב שקט (תרתי משמע), בזכות מכשירי אקג מתקדמים, תיק רפואי דיגיטלי מעודכן והיכולת לתקשר עם מוקד רפואי זמין 24/7 מכל מקום בעולם ובכל זמן!

לטוס ב"לב שקט": שירות מהפכני שלא נראה כמותו בישראל
טיפול בטיסה צילום: FREEPIK

אנשים רבים הסובלים מבעיות רפואיות שונות ובעיות לב בפרט נוטים לוותר לעיתים קרובות על האפשרות לטוס לחו״ל וליהנות מחופשה מפנקת, ואפשר להבין את החשש שלהם. ״אנחנו יודעים שעבור רבים טיסה לחו״ל מהווה בעיה לא פשוטה ולפעמים מדובר בפרוצדורה לא פשוטה, וכמובן החשש ממשהו רע שעלול לקרות״, מספר לנו יריב אלרואי, יו״ר החברה, ומוסיף: ״השירות שלנו מאפשר כעת לאנשים אשר חששו לשהות בחו״ל סוף סוף ליהנות בלב שקט״.

ישנן סכנות רפואיות שעלולות לקרות לנו במהלך השהות בחו״ל - חשוב להיות מוכנים.

החשש שלנו בעת השהות בחו״ל יכול להעיב על החופשה: מה יקרה אם נזדקק לשירות רפואי, במקום לא מוכר, בשפה לא שלנו. ״אנשים חוששים גם אם הכל בסדר - הם צריכים לדעת שמישהו זמין בשבילם בכל זמן ובכל מקום, זה עוזר למנוע מתחים, חששות ומעל הכל - לשמור על הלב״, אומר יריב.

שירות שחל עולמי נותן לכם גם מכשיר אקג קל משקל ופורץ דרך אשר משדר תרשים מכל מקום בו יש כיסוי סלולארי ומאפשר ניטור של הלב מרחוק. בנוסף לכך גם התיק הרפואי הדיגיטלי שלכם - ובו מידע על ההיסטוריה הרפואית: תשדירי אקג, לחץ דם, פניות קודמות למוקד הרפואי, סוג התרופות שהוא נוטל, משקל, בדיקות דם, אבחונים קודמים ועוד זמין עבור המוקד בכל זמן ובאופן מיידי - כך שלא תצטרכו לבזבז זמן בהסברים וסיפורים, כך ייחסך מכם זמן יקר שיכול להיות קריטי בקבלת הטיפול המהיר והמתאים ביותר.

בעזרת השירות תמיד יעמוד לרשותכם קול מוכר מעבר לקו, קשוב ומחכה לכם - זו נקודת פתיחה חשובה בדרך לקבלת עזרה. תודות למכשיר האקג המתקדם התרשים משודר ישירות למוקד הרפואי אשר יידע להנחות אתם בצורה ברורה כיצד עליכם לפעול. ״המוקד הרפואי שלנו בשחל מתמחה בתחום הלב, צוות רפואי הכולל רופאים/ות ואחים/ות, זמינים מסביב לשעון: 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה״ מסכם יריב: ״המוקד הרפואי הוא כמובן בעברית ומכיר אישית כל לקוח - עבורנו אתה לא אנונימי - עכשיו אתם יכולים להרגיש בטוחים גם בחו״ל״.

ספיקת לב התקף לב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד