כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
על רקע גזעני

ניסה להימלט מהמרפסת: נעצר חשוד בתקיפת נהג המונית הערבי בירושלים

המשטרה עצרה חשוד שהשתתף במעשה האלימות והתקיפה שבוצעה אמש עפ״י החשד על רקע גזעני כנגד נהג מונית ערבי בירושלים | החשוד נעצר לאחר שניסה להימלט ממרפסת ביתו

 ניסה להימלט מהמרפסת: נעצר חשוד בתקיפת  נהג המונית הערבי בירושלים
תקיפת נהג מונית בירושלים צילום: דוברות המשטרה

המשטרה עצרה לחקירה חשוד בתקיפה אלימה של נהג מונית בירושלים. אמש (שני) בשעות הלילה, במהלך הפרות סדר של מפגיני ימין קיצוניים, שהיו באזור רחוב בן צבי בירושלים, התרחשה תקיפה אלימה של נהג מונית שבמהלכה נגרם נזק לרכבו לאחר שיודו לעברו חפצים שונים ע״י ההמון הזועם. 

נהג מונית ממוצא ערבי נקלע למוקד הפרת הסדר. בשלב מסוים תקף אחד ממפרי הסדר את רכבו והנהג ניסה להימלט מהמקום דרך תחנת דלק סמוכה. במהלך ההימלטות הותקף הנהג בפראות ע"י המתפרעים שרדפו אחריו וגרמו נזק כבד לרכבו. במנוסתו, פגע קלות ברגלו של הולך רגל וברכב נוסף.

השוטרים, שהוזעקו לזירת האירוע, פעלו להדיפת המתפרעים. המשטרה פתחה בחקירת המקרה ובאיסוף ממצאים וראיות ע״י מפקדת החקירות של מחוז ירושלים. 

כאמור, לפני זמן קצר, בלשי היחידה ללחימה בפשיעה של מרחב ציון במחוז ירושלים עצרו חשוד שהשתתף במעשה האלימות והתקיפה שבוצעה עפ״י החשד על רקע גזעני. 

החשוד (בן 17, תושב ירושלים) נעצר לאחר שניסה להימלט ממרפסת ביתו. בתחילה, בן משפחתו שפתח את הדלת ציין שהחשוד לא בבית, ואז הבחין אחד מבלשי המשטרה בניסיון בריחה של החשוד ממרפסת חלון הבית לכיוון הכביש הראשי. בלש אחר שהיה מחוץ למבנה, עצר אותו וכבל אותו באזיקים. בנוסף בן משפחתו נעצר לחקירה גם כן בגין חשד לשיבוש חקירה וסיוע בניסיון ההימלטות של החשוד.

בשעה זו החשודים שנעצרו הועברו לחקירה במפקדת החקירות של מחוז ירושלים. החקירה נמשכת במטרה למצות את הדין עם המעורבים ובהמשך צפויים מעצרים נוספים. 

 

נהג מונית גזענות פעילי ימין קיצוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד