כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
גיליון הרשעות ארוך

ברוקלין: כתב אישום בגין גניבה של 97 אלף דולר ממאפיית מצות

גבר מברוקלין הועמד לדין בגין פריצה למאפיית מצות וגניבת 97,000 דולר במזומן וצ'קים מכספת. תכולת הכספת של המאפייה היתה כ-63,000 דולר במזומן ו-34,000 דולר בצ'קים, הכספת נמצאה ריקה

ברוקלין: כתב אישום בגין גניבה של 97 אלף דולר ממאפיית מצות
התובע אריק גונזלס מבקר במאפייה צילום: משרד התובע המחוזי

גבר מברוקלין הועמד לדין באשמת גניבה ופריצה למאפיית מצות וגניבת 97,000 דולר במזומן וצ'קים מכספת, כך לפי משרד התובע המחוזי בברוקלין. במצלמות האבטחה נראה מונטקי דוראנט, בן 43, פרץ למשרד מאפיית מצות של סאטמר בברודווי 423 ​​בוויליאמסבורג, בשעה 9:48 בבוקר ה-28 בפברואר, ומאוחר יותר עזב את המקום.

תכולת הכספת של המאפייה היתה כ-63,000 דולר במזומן ו-34,000 דולר בצ'קים, הכספת נמצאה ריקה. דוראנט הואשם בגניבה, החזקה פלילית של רכוש גנוב, פריצה, והסגת גבול פלילית.

דוראנט נעצר ב-15 במרץ. הוגש נגדו כתב אישום בשבוע שעבר, ובהתבסס על פשעיו הקודמים וההיסטוריה שלו, שופט הורה לעצור אותו ללא שחרור בערבות. גיליון ההרשעות הארוך שלו מורכב בעיקר מפריצות, כך דיווח אתר Hanodia.

התובע המחוזי של ברוקלין, אריק גונזלס, ביקר אתמול (שלישי) במאפייה ואמר: "עצירת אלה שפורצים לעסקים בברוקלין היא בראש סדר העדיפויות של משרדי, ואנחנו נוקטים ביד קשה נגד גנבים סדרתיים. נאשם זה פרץ למפעל מצות שבועות ספורים לפני פסח, מה שהפך את הפשע הזה למרגיז עוד יותר. כעת נבקש להביא אותו לדין ולמנוע ממנו להמשיך במעשיו".

 

מאפיית מצות פריצה כספת וויליאמסבורג ברוקלין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד