י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

איך נראה 'אלול' ביישוב חרדי? מקלב במיצד

הח"כ הדגלאי ביקר ביישוב החרדי מיצד, סייר בכולל ובמקווה, ופגש את התושבים, שהעניקו לו תעודת הוקרה • צפו

איך נראה 'אלול' ביישוב חרדי? מקלב במיצד

ח"כ אורי מקלב (דגל התורה) ביקר בישוב החרדי מיצד בהרי ירושלים ונחשף להתפתחות המרשימה של הישוב.

את ביקורו פתח בתלמוד התורה החדש בישוב, העומד בנשיאותו של הגראי"ל שטיינמן, ובבית הכנסת המרכזי של הישוב שנחנך לאחרונה במעמד הגר"י אפרתי ונקרא על שמו של הגרי"ש אלישיב זצ"ל, "בית יוסף שלום".

ח"כ מקלב סייר גם במעון, ב"כולל האברכים" המקומי ובמקווה הטהרה הנבנה בישוב, שוחח עם האברכים ועם מזכיר הישוב הרב אלחנן פרומר אשר סקר בפניו את התכניות להרחבת 'מיצד' במאות יחידות דיור חדשות בשנים הקרובות. מקלב הבטיח כי יסייע למיצד ולתושביו בהתפתחות, בשגשוג ובהרחבת הישוב.

במהלך הביקור, העניקו לו תושבי המקום תעודת הוקרה ואמרו כי עבורם מקלב מהווה נציג הציבור האידיאלי של הציבור החרדי, "אתה עבור כולנו דוגמא לאיך צריך להיראות נציג ציבור אמיתי שדואג לכל אזרח ולכל נושא של כל אדם שפונה אליך", אמרו בעת העניקו לו את תעודת ההוקרה מטעם הישוב ותושביו.

במהלך הביקור, בו השתתף גם סגן ראש מועצת גוש עציון, ונציג חברת "אריאל יזמות" מוטי הלר אשר בונה את הפרויקט החדש "רמות מיצד" - פגש ח"כ אורי מקלב את ראש ישיבת "נחלת אשר" הגאון רבי יצחק לופוליאנסקי, ושוחח עם התלמידים הרבים אשר החלו את "זמן אלול" בישיבה הממוקמת במיצד ושמע מהם על ה"שטייגען" בישיבה ועל החיים בלב הישוב השקט.



















ביקור גלריה מיצד מקלב גוש עציון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד