כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"הייתי חייב לכבד"

יו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה: "השביתה הייתה לא חוקית"

פנחס עידן, יו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה, הודה כי השביתה שנערכה בנתב"ג ביום בו שבתה ההסתדרות  במחאה על חקיקת הרפורמה המשפטית - הייתה לא חוקית. הוא הוסיף: "הייתי חייב לכבד את יו"ר ההסתדרות" | עידן קרא לכל הנוסעים שנפגעו מהשביתה להגיש תביעה נגדו ונגד ההסתדרות

יו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה: "השביתה הייתה לא חוקית"
המראות נתב"ג צילום: אריה לייב אברמס, פלאש 90

השביתה הפראית בהסתדרות: יו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה, פנחס עידן, הודה אמש (שלישי) בשיחה עם כאן חדשות כי השביתה בנתב"ג הייתה לא חוקית. "הייתי חייב לכבד את יו"ר ההסתדרות", אמר.

עידן הוסיף: "אם הייתי יודע שזה יימשך הרבה זמן, הייתי מצמצמם את זה לשעה-שעה וחצי. אני הבנתי שזה יהיה שעה-שעה וחצי. חיכינו למסיבת העיתונאים של ראש הממשלה, שלא הייתה".

בנוסף, עידן קרא לכל הנוסעים שנפגעו מהשביתה: "לכו לבית הדין, תגישו תביעה נגדי ונגד ההסתדרות ומה שהוא יחליט אני אקבל". לדבריו, "הכרזתי עליה כי יו"ר ההסתדרות ביקש. ההסתדרות מעלינו. אם אגיד שהשביתה חוקית אני אשקר. אם הוא הורה לי, כנראה שהוא בדק את זה. אני אחד שמקבל הוראה ולא יכול לסרב. אני בעד הרפורמה".

כזכור, אמש דווח כי, לשכת רה"מ בנימין נתניהו עמדה אתמול  בקשר קרוב עם גורמים מטעם ההסתדרות לפני ואחרי ההצהרה על שביתה כללית במשק. 

על פי הדיווח בכאן חדשות, יועצו של נתניהו, יונתן אוריך, וגורמים נוספים היו מעורבים בטיפול בנושא מטעם רה״מ נתניהו וקיימו שיחות לאורך היום כדי לתאם מהלכים עם ההסתדרות.

בין היתר, הצדדים תיאמו את שעת ההצהרה של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ובנוגע לתוכן שלה. בכירים בהסתדרות הגיבו לביקורת של גורמים בקואליציה על השביתה שהוכרזה מהרגע להרגע, ואמרו כי הם היו מתואמים עם חברי קואליציה.

צריך לציין כי נתניהו עצמו באופן חריג מאוד התעלם מהשביתה החריגה במשק. בנוסף, בהסתדרות מיהרו לברך את נתניהו רגעים אחדים אחרי שעצר את הרפורמה. כזכור, כלל ארגוני ההסתדרות הודיעו על שביתה לפני יומיים כולל עצירת ההמראות במשך שעות ארוכות בנתב״ג ע״י חבר מרכז הליכוד, פנחס עידן.

בליכוד מיהרו להכחיש את הפרסום ומסרו כי הוא "פייק ניוז על סטרואידים". עם זאת, בכירים בהסתדרות אישרו כי היה תיאום הדוק עם לשכת רה"מ והוסיפו כי היא אף פעלה כדי שההסתדרות תפעיל עליה לחץ ותסייע לנתניהו פוליטית מול השותפים שלו, על מנת לעצור את החקיקה.

פנחס עידן הסתדרות שביתה בנימין נתניהו ארנון בר דוד הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד