י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"חוק מושחת"

האופוזיציה מאיימת בתגובה אם חוק המתנות יעלה להצבעה במליאה

באופוזיציה שיגרו איום לקואליציה ואמרו כי במידה וחוק המתנות יעלה לקריאה ראשונה, האופוזיציה תערוך פיליבסטר על חוק מירון החיוני לניהול ההילולה. "מציעים לקואליציה לשקול שוב את העניין ולמנוע את העלאת חוק המתנות", נאמר בהודעה משותפת

האופוזיציה מאיימת בתגובה אם חוק המתנות יעלה להצבעה במליאה
מליאת הכנסת צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

האופוזיציה שיגרה היום (רביעי) איום לקואליציה ולפיו, אם חוק המתנות יעלה לקריאה ראשונה בשבוע הבא, כל חברי האופוזיציה יתייצבו לדיון על החוק ובנוסף יערכו פיליבסטר ארוך על חוק מירון שצפוי לעלות גם להצבעה.

בהודעה משותפת לראשי האופוזיציה נאמר: "מפלגת הליכוד החליטה לעלות לדיון ביום חמישי בוועדת הכנסת את חוק המתנות לקריאה ראשונה.

ההשלכות לכך הן שעתידה להתקיים על כך הצבעה ביום א׳ הקרוב במליאה. המשמעות היא שלמרות סיום כנס החורף ולמרות שזהו שבוע של ערב חג, החליטה מפלגת הליכוד לכנס את המליאה במיוחד לטובת החוק המושחת והמתועב, בעל ניחוח של אינטרס אישי".

עוד נמסר בהודעה: "לא די בכך שהמליאה לא מתכנסת בשבוע של ערב חג פסח, למעט מקרים חריגים, חברי הכנסת אמורים להצביע על חוק שעלול להשחית את כל המגזר הציבורי. אנו מודיעים בזאת כי באם יוחלט לכנס את המליאה לטובת חוק המתנות ביום ראשון, כל חברי הכנסת יחויבו להגיע לדיון".

באופוזיציה הבהירו: "חוק מירון (2+3) שאושר לדיון במליאה באותו היום, בשל רצון משותף של כל סיעות הבית לתת למשטרה כלים לנהל את אירוע מירון ולמנוע סכנה לחיי אדם, יתקל במאות הסתייגויות ופיליבסטר לתוך הלילה עד יום שני, במקום להעבירו בהסכמה למען אזרחי ישראל".

לסיום נאמר: "אנו מחדדים כי לא נוותר וחוק המתנות המושחת יתקל בהתנגדות מסיבית של כל סיעות האופוזיציה. אנו מציעים לקואליציה לשקול שוב את העניין ולמנוע את העלאת חוק המתנות".

קואליציה אופוזיציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד