י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
על עזרתו הרבה

תואר ד''ר לשם כבוד הוענק לשר ע"י רבה הראשי של אוקראינה

תואר ד''ר לשם כבוד הוענק לשר מלכיאלי ע"י רבה הראשי של אוקראינה כהוקרה על עזרתו הרבה לקהילה היהודית במדינה. "השר מלכיאלי הוא ידיד אמת של מדינת אוקראינה ושל הקהילה היהודית שלנו"

תואר ד''ר לשם כבוד הוענק לשר ע"י רבה הראשי של אוקראינה
השר מלכיאלי והרב אסמן צילום: הרבנות הראשית לאוקראינה

בלשכת השר לשירותי דת ומ''מ שר הפנים הרב מיכאל מלכיאלי התקיים טקס צנוע, בו העניק רבה הראשי של אוקראינה הרב משה ראובן אסמן שהגיע לביקור בזק בישראל לשר מלכיאלי תואר של ד''ר לשם כבוד מהאוניברסיטה האירופית הבינלאומית, כאות הוקרה על עזרתו הרבה לקשר בין המדינות, בתפקידו כיו''ר אגודת הידידות ישראל-אוקראינה ועל סיועו הרב לקהילה היהודית במדינה.

הרב משה אסמן רבה של אוקראינה אמר בטקס: "השר מלכיאלי הוא ידיד אמת של מדינת אוקראינה ושל הקהילה היהודית שלנו, מאז שנכנס לכנסת אני מוצא אצלו תמיד אוזן קשובה לצרכים של יהודי אוקראינה". הרב הראשי הוסיף כי, "במהלך הביקורים שלו לפני המלחמה נוצר בינו לבין הקהילה קשר הדוק והוא מסייע לנו ככל יכולתו בנוסף לפעילותו הרבה להידוק הקשר בין המדינות, כנציג הקהילה היהודית זה כבוד וזכות עבורי להעניק לו בשם אוקראינה את התואר".

שר הדתות מיכאל מלכיאלי: "מתרגש להיות חלק מאחינו הנמצאים בזמן לא פשוט באוקראינה, ידידי הרב אסמן זכה במשך שנים להציל יהודים רבים באוקראינה משמד רוחני ואחרים רבים לגלות את יהדותם לצד ההצלה הגשמית תוך מסירות נפש אמיתית, בשנה האחרונה פעילותו הייתה אבן משמעותית בחייהם של ניצולים ושורדים רבים. שמח להיות שותף וחלק ממפעלותיו הגדולים וידידי של העם באוקראינה"

הרב משה אסמן מיכאל מלכיאלי מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד