כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

לקראת חג הפסח: מנכ"ל לאומי מכר את החמץ של הבנק אצל רב העיר בני ברק

סיום המעמד בירך הרב את הנהלת לאומי ואיחל כי ימשיכו בפעילותם לטובת הלקוחות בכלל ותושבי בני ברק בפרט, ואיחל ברכת פסח כשר ושמח לעובדי הבנק  ולכל בית ישראל

לקראת חג הפסח: מנכ"ל לאומי מכר את החמץ של הבנק אצל רב העיר בני ברק
מכירת חמץ אצל רב העיר בני ברק צילום: באדיבות המצלם

מנכ"ל בנק לאומי, חנן פרידמן, הגיע השבוע ללשכת רב העיר בני ברק, הגרחי"א לנדא שליט"א, למעמד מכירת חמץ למהדרין לקראת חג הפסח הבעל"ט. יחד עימו הגיע גם מנהל מגזרים ייחודיים בלאומי, ר' יצחק חסדיאל, האחראי על הפעילות הענפה של הבנק במגזר החרדי. המנכ"ל ציין כי המכירה כוללת את סניפי לאומי ברחבי הארץ, לצד משרדי ההנהלה, מרכזי הבנקאות הטלפוניים ומשרדי החברות הבנות של הבנק.

רב העיר הגרחי"א לנדא שליט"א הזכיר לטובה את העובדה כי מנכ"ל לאומי הגיע לרבני  העיר בני ברק גם בערב שנת השמיטה וגם בסופה, על מנת למסור שטר פרוזבול למהדרין, כחלק משיטות הראשונים לגבי קיום תקנת הלל הזקן למהדרין.

לאחר החתימה על טפסי המכירה וביצוע קניין כהלכה על ידי מנכ"ל הבנק, הוסמך רב העיר למכור את החמץ של לאומי למשך כל ימי חג הפסח, כאשר בסיום המעמד בירך הרב את הנהלת לאומי ואיחל כי ימשיכו בפעילותם לטובת הלקוחות בכלל ותושבי בני ברק בפרט, ואיחל ברכת פסח כשר ושמח לעובדי הבנק  ולכל בית ישראל.

בנק לאומי מכירת חמץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד