כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

הורים נושמים לרווחה: בגנים יסיימו ב13:30

בעקבות תחקיר 'בחדרי חרדים' על קיצוץ שעת הלימוד בגני הילדים של 'בית יעקב' ב-10 דקות, הורה מנכ"ל המוסדות הרב יצחק גולדקנופף על הארכת הלימודים עד לשעה 13:30 • "על כל מפקחת לעדכן את הגננות שתחת אחריותה והגננות תעדכנה בשלט על גבי דלת הגן. הודעה זו נשלחה לפיקוח, להעברה לשטח" • משרד החינוך: "נעקוב אחר הביצוע"

צילום אילוסטרציה: פלאש 90
צילום אילוסטרציה: פלאש 90

בעקבות חשיפת 'בחדרי חרדים' אתמול (ב) על קיצוץ שעות הפעלת גני הילדים של בית יעקב, מודיעים היום ברשת הגנים על שינוי השעה, והשבת המצב לתיקונו, כך שהלימודים בגנים יסתיימו בשעה 13:30.

במייל שנשלח לחברי המועצה הנוגעים לנושא, נכתב: "בעקבות עיכוב לא צפוי בהפעלת מערך צהרוני תשע"ה, לצד העלאת תעריפי השתתפות הורים בציל"ה (מה שיגרור רישום נמוך יותר) אנחנו מנחים את גננות הרשת לסיים בשעה 13:30. כמובן תקן הגננת יעודכן בהתאמה.

"על כל מפקחת לעדכן את הגננות שתחת אחריותה והגננות תעדכנה בשלט על גבי דלת הגן. הודעה זו נשלחה לפיקוח, להעברה לשטח. כמו כן תבוצע הודעה טלפונית (טלאול) בשעות הבוקר לגנים ובשעות אחה"צ לבית הגננות".

מלשכת הרב גולדקנופף נמסר, כי "למרות שזו הוראה של משרד החינוך, הבנו את המצוקה של ההורים, בהתחשב בעובדה שפתיחת הצהרונים מתעכבת השנה, מה שגרם לסבל להורים רבים, הודענו שלא יהיה שינוי בשעת סיום פעילות הגגנות".

גורם בכיר במשרד החינוך אומר ל'בחדרי חרדים', כי "אנחנו מברכים על כך שגולדקנופף נענה לפנייתנו. נעקוב בימים הקרובים אחר ביצוע הדברים בשטח. כמו כן, נדרוש החזרתם של הזמנים שנגזלו מההורים עד עתה".
גננות תקן גני ילדים תעריפים צילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד