י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
"קץ הציונות"

במשמרות המהפכה קוראים לפלסטינים לנצל את "המהומה בישראל"

דובר משמרות המהפכה של איראן קרא לפלסטינים לנצל את ההפגנות האחרונות בישראל כדי "לערער את היציבות במדינה". הוא אמר כי "השטחים הכבושים הם זירת עימות בתוך המשטר הציוני, זו הזדמנות פז עבור הלוחמים הפלסטינים לנצל את המצב"

במשמרות המהפכה קוראים לפלסטינים לנצל את "המהומה בישראל"
ההפגנה מחוץ לכנסת צילום: מחאת קפלן

דובר משמרות המהפכה של איראן קרא לפלסטינים לנצל את ההפגנות האחרונות בישראל כדי "לערער את היציבות במדינה". ראמזן שריף אמר כי "השטחים הכבושים הם זירת עימות של תנועה בתוך המשטר הציוני", והוסיף: "זו הזדמנות פז עבור הלוחמים הפלסטינים לנצל את המצב".

ההסתה הברורה של מפקד במשמרות המהפכה כלפי צעירים פלסטינים מגיעה כאשר התקשורת הממלכתית באיראן מבשרת גם כי חילוקי הדעות הפנימיים בישראל יובילו ל"קץ הציונות". שריף אמר לתקשורת האיראנית כי "השחרור של ירושלים" קרוב, "בזכות המאבק הפלסטיני", ובזכות מנהיגה העליון של איראן עלי חמינאי ש"הוא נושא הדגל" של המאבק נגד ישראל.

הוא גם אמר כי מפקד כוח קודס קאסם סולימאני שחוסל על ידי ארה"ב מילא "תפקיד חשוב בהנעת ההתנגדות". סולימאני חוסל על ידי ארצות הברית בבגדד בינואר 2020.

בכירי הרפובליקה האסלאמית שמחו על המחלוקת הפוליטית. כלי התקשורת, הנשלטים על ידי משמרות המהפכה, החלו לפרסם מאמרים יומיים על "מלחמת אזרחים קרובה" בישראל ולחזות את היעלמותה בעתיד הקרוב.

משמרות המהפכה איראן הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד