כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

עמנואל: מאות בעצרת התעוררות לקראת יום הדין

לרגל חודש אלול ולציון י"א חודש לפטירת הגר"ע זצ"ל התקיימה עצרת התעוררות לתושבי עמנואל בראשות הראשל"צ הגר"ש עמאר

הראשל"צ נושא דברים בעצרת
הראשל"צ נושא דברים בעצרת

לרגל ימי הרחמים והסליחות ולציון 11 חודשים להסתלקותו של הגר"ע יוסף זצ"ל התקיימה עצרת התעוררות רבת רושם בעיר עמנואל בסימן אחדות הקהילות בראשות הראשל"צ הגר"ש עמאר ורבני העיר וראש העיר הרב עזרא גרשי.

עצרת ההתעוררות אורגנה על ידי ועד רבני עמנואל, שהוקם לפני כחצי שנה ומורכב מכל רבני הקהילות ביישוב כשמטרתו היא לחזק ולשמור את אופייה הרוחני והתורני של עמנואל.

בין וועד הרבנים לבין המועצה המקומית קיים שיתוף פעולה פורה לתועלת תושבי עמנואל.
עם התפתחותה של עמנואל והבניה החדשה של יחידות דיור רבות לציבור החרדי, משמש ועד הרבנים גם כוועדה הפועלת בשיתוף פעולה מלא עם הקבלנים, המשווקים והמתווכים בעיר.

בעצרת ההתעוררות השתתפו למעלה מ-500 מתושבי העיר שבאו להתחזק ולהתעורר לקראת הימים הנוראים.

ראש המועצה עזרא גרשי ציין כי ימשיך לפעול לקידום ופיתוח היישוב והבניה בדגש על שיתוף פעולה רוחני עם רבני העיר, ולהגשים את ברכתו של הגאון רבי עובדיה יוסף זצ"ל, אשר בביקורו בעיר לפני עשור אמר שעמנואל עוד תהיה עיר ואם בישראל עם מיליון תושבים.

במהלך העצרת הדגישו רבני העיר את חשיבות האחדות כאשר עמנואל מוכיחה כי היא חזית אחת מאוחדת.

הראשל"צ הגר"ש עמאר אמר בדברי ההתעוררות והחיזוק שנשא כי "אין ספק שכינוס אחדות שכזה מביא זכויות רבות בפרט בימי הרחמים והסליחות. ההתלכדות תביא את העיר שתעלה תגדל ותשגשג ותפרח. שמחתי באומרים לי שרבים באים להתאכלס בעמנואל ובעזרת השם אני שמח לשמוע שמפריחים את עמנואל ועוד תגדל ואני מברך שעוד תגדל ותתעלה. לא יצא הזמן עד שעמנואל תהיה העיר המובילה והגדולה ביותר לציבור יראי השם".

בסיום דבריו בירך הראשון לציון את הקהל ואת כלל תושבי עמנואל כשהעצרת ננעלה במעמד קבלת עול מלכות שמיים כאשר רישומה הרוחני לא תמחה מקרב תושבי העיר.
עמנואל חיזוק הגרע התעוררות יום הדין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד