כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"להכפיש את שמי הטוב"

ח"כ ביטן הגיש מכתב התראה לפני תביעה לינון מגל וערוץ 14

חבר הכנסת דוד ביטן הודיע כי הגיש מכתב התראה לפני תביעה למגיש ערוץ 14 ינון מגל וערוצו, בשל אמירה שקרית לטענתו שנאמרה בתוכניתו של מגל, הפטריוטים. "התבטאויותיו של מגל הינה שקרית ומטעה, אשר מטרתה ‏להכפיש את שמי הטוב, ולהסית את ציבור בוחרי בתוך מפלגת הליכוד, כנגדי", נכתב

ח"כ ביטן הגיש מכתב התראה לפני תביעה לינון מגל וערוץ 14
דוד ביטן צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

חבר הכנסת דוד ביטן הודיע היום (רביעי) כי הגיש מכתב התראה לפני תביעה לעיתונאי ינון מגל ולערוץ 14 בגין פרסום כוזב. יחד עם זאת, שלח ביטן מכתב תלונה לטוויטר ישראל בו דרש להסיר ציוץ כוזב לטענתו ולחשוף את מחזיק החשבון לצורך הגשת תביעת דיבה.

במכתה ההתראה כתב ביטן: "מגל הצהיר כי הוא "יודע מאנשים" כי אני, ח"כ דוד ביטן, דיברתי עם אנשים כדי לעודד מחאה נגד ‏הממשלה. התבטאויותיו של מגל, בתוכנית כאמור, הינה שקרית ומטעה, אשר מטרתה ‏להכפיש את שמי הטוב, ולהסית את ציבור בוחרי בתוך מפלגת הליכוד, כנגדי".

עוד נכתב: "אבקשכם, תחילה להוציא התנצלות על הדברים שנאמרו על ידי ינון מגל בחוסר אחריות, וכן אבקש התנצלות אישית מינון מגל על פרסום כוזב של נתונים לא מבוססים כנגדי, ‏כמו כן, נבקשכם לפצותי, ביחד וכל אחד לחוד, מבלי שנצטרך לפנות לערכאות, בסכום כולל ‏של 100,000 ₪. זאת, בהתאם לחוק איסור לשון הרע, התשכ"ה- 1965", סיים ביטן.


ערוץ 14 דוד ביטן ינון מגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד