כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"הרסתם את המדינה"

למרות הקפאת החקיקה: מוחים תקפו שרי ממשלה

מנכ"ל קרן ההשקעות פרימה, זיהה את שר המדע אופיר אקוניס כשהוא צועד להנאתו בחוף בתל אביב והתנפל עליו בקריאות "חלאה, גנב, שקרן, בהמה, זה מה שאתה". מוחים הפריעו גם לשרים סילמן ואליהו במהלך נאום וקראו לעברם "בוז"

למרות הקפאת החקיקה: מוחים תקפו שרי ממשלה
במליאת הכנסת צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

למרות הקפאת החקיקה, המחאה נגד הרפורמה המשפטית עודנה נמשכת ולאורך היום (רביעי) הופרעו כמה שרים על ידי מתנגדי הרפורמה, במהלך נאומיהם או סתם בשעת הליכתם ברחוב. בשעות הבוקר, דני צבר, מנכ"ל קרן ההשקעות פרימה, זיהה את שר המדע אופיר אקוניס כשהוא צועד להנאתו בחוף בתל אביב והתנפל עליו.

צבר השתלח באקוניס וקרא לעברו: "חלאה, גנב, שקרן, בהמה, זה מה שאתה. עם ראש ממשלה נוכל, ראש ממשלה גנב, זה מה שאתה. תחזור לרמת אביב, תחזור לירושלים, לא רוצים אותך פה, יא חתיכת אפס, לך מפה". השר אקוניס השיב ב"חג שמח, חג שמח".

צבר המשיך: "לא חג שמח, אתם הורסים לנו את המדינה, הורסים לנו את המדינה. יא חתיכת אפס, זבל, לא רוצים אותך פה, לא רוצים אותך במדינה הזאת, לא רוצים אותך, לך".

כעבור מספר שעות עדכנו בלשכת אקוניס כי, "אגף הבטחון במשרד החדשנות והמדע האחראי על אבטחת השר, הגישו תלונה בתחנת מוריה ירושלים, כנגד דני צבר שתקף את השר אופיר אקוניס הבוקר בתל אביב".

במקביל, גם השרים עידית סילמן ועמיחי אליהו שנשאו נאומים בגן הלאומי בסוסיתא הופרעו על ידי מוחים נגד הרפורמה. במהלך נאומיהם שם, נשמעו קריאות בוז מהקהל, בנוסף ל"בושה! בושה! דמוקרטיה! הרסתם את המדינה".

השרה סילמן השיבה למוחים ואמרה: "תראו שאתם ידועים גם להקשיב כמו שאנחנו מקשיבים לכם, דמוקרטיה זה לא רק לצד אחד".

 

אופיר אקוניס עידית סילמן עמיחי אליהו הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד