כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
הרבנים התרגשו

קידוש השם: תלמיד ישיבת חב"ד בן 16 סיים את הש"ס

הרבנים התרגשו: תלמיד הישיבה בן ה-16 סיים את הש"ס אותו החל ללמוד בגיל 12 | הגאון הרב ווילשאנסקי: צריך לשלב בלימוד, נגלה וחסידות | תיעוד מרגש

קידוש השם: תלמיד ישיבת חב"ד בן 16 סיים את הש"ס
סיום הש"ס בישיבת חב"ד בצפת צילום: באדיבות המצלם

תיעוד: בהשתתפות הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו ורבנים נוספים, חגגו בישיבה קטנה חב"ד בצפת את סיום ש"ס – תלמוד בבלי, שאותו סיים תלמיד הישיבה יעקב ניסן רבינוביץ', בגיל 16 בלבד.

בישיבה מציינים כי התלמיד למד את הש"ס באופן עצמאי בין סדרי הישיבה, בצהרים – במקום המנוחה, ועד השעות הקטנות של הלילה. הוא התחיל את לימוד הש"ס בגיל 12 וכאמור כעת הוא זכה לסיימו.

מלבד הרב הראשי, במעמד השתתף ראש ישיבות חח"ל צפת השליח הגאון רבי יוסף יצחק ווילשאנסקי, שהרחיב בפני המשתתפים על מעלת השילוב בלימוד התורה בין נגלה וחסידות, בדגש על תורת הרבי ליובאוויטש.

עוד השתתפו במעמד שריגש רבים: רב העיר צפת הרב שמואל אליהו, רבה של נוף הגליל וסב חתן התורה הרב ישעיהו הרצל, רבה של קהילת חב"ד בצפת הרב מרדכי ביסטריצקי.

הרבנים עמדו בדבריהם על מעלתה המיוחדת של הישיבה שקול התורה נשמע בה ברמה, לדבריהם, "חזות התלמידים מעידה על הנהגתם ביראת שמיים ומעל לכל הזכות הגדולה של התלמיד שזוכה לסיים את הש"ס בגיל כה צעיר תוך שקראו לשאר התלמידים ללמוד ממנו בבחינת 'קנאת סופרים' ולהרבות עוד יותר בלימוד התורה".

צפו בתיעוד המרגש.

חב"ד צפת סיום הש''ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד