כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
משכה בחוטים

הקשר של שרה נתניהו לשביתה במשק

רעיית ראש הממשלה עמדה בקשר עם בכירים בהסתדרות כחלק מניסיון לגרום לכך שההסתדרות תפעיל לחץ על הממשלה לעצור את החקיקה. נתניהו אף פרסמה השבוע הודעה חריגה לציבור בה קראה להגיע להסכמות

הקשר של שרה נתניהו לשביתה במשק
נתניהו יוצא מלשכתו בכנסת צילום: אורן בן חקון, פלאש 90

רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו שוחחה עם גורמים בכירים בהסתדרות המקורבים ליו"ר ארנון בר דוד, כחלק מניסיון לגרום לכך שההסתדרות תפעיל לחץ על הממשלה לעצור את החקיקה ולהגיע להסכמות רחבות. כך דווח בכאן 11.

יצוין כי, השבוע בצד מאוד חריג פרסמה שרעיית ראש הממשלה הודעה לציבור בשמה שבו היא קוראת להגיע להסכמה רחבה על הרפורמה המשפטית. ההודעה הזו יצאה הרבה לפני הודעת נתניהו שהודיע על עצירת החקיקה.

כזכור, אמש דווח כי, לשכת רה"מ בנימין נתניהו עמדה בקשר קרוב עם גורמים מטעם ההסתדרות לפני ואחרי ההצהרה על שביתה כללית במשק. 

על פי הדיווח בכאן 11, יועצו של נתניהו, יונתן אוריך, וגורמים נוספים היו מעורבים בטיפול בנושא מטעם רה״מ נתניהו וקיימו שיחות לאורך היום כדי לתאם מהלכים עם ההסתדרות.

בין היתר, הצדדים תיאמו את שעת ההצהרה של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ובנוגע לתוכן שלה. בכירים בהסתדרות הגיבו לביקורת של גורמים בקואליציה על השביתה שהוכרזה מהרגע להרגע, ואמרו כי הם היו מתואמים עם חברי קואליציה.

צריך לציין כי נתניהו עצמו באופן חריג מאוד התעלם מהשביתה החריגה במשק. בנוסף, בהסתדרות מיהרו לברך את נתניהו רגעים אחדים אחרי שעצר את הרפורמה. כזכור, כלל ארגוני ההסתדרות הודיעו על שביתה אתמול כולל עצירת ההמראות במשך שעות ארוכות בנתב״ג ע״י חבר מרכז הליכוד, פנחס עידן.

מ'הליכוד' נמסר בתגובה לפרסום הערב כי הפרסום הוא פייק ניוז על סטרואידים.

בנימין נתניהו הסתדרות הרפורמה המשפטית שרה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד