ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

הערב אפל צפויה להשיק שני אייפונים ושעון חכם

האייפונים החדשים הם תוצר של המנכ"ל הנוכחי טים קוק, בניגוד לאייפונים הקודמים עליהם היה אחראי המנכ"ל לשעבר סטיב ג'ובס המנוח

סטיב ג'ובס
סטיב ג'ובס

ענקית הטכנולוגיה אפל, צפויה לחשוף היום (ג') ב-20:00 לערך שעון ישראל שני מכשירי אייפון חדשים באירוע שהיא עורכת בסן פרנסיסקו. אתר "גלובס" ידווח בזמן אמת מהאירוע.

הערכות נוספות אבל פחות מבוססות, הן שאפל גם תציג שעון חכם - iWatch ובכך תצטרף לקטגוריית המחשוב הלביש אליה הצטרפו כבר חברות כמו סמסונג, מוטורולה, LG, סוני וגארמין.
הכניסה של אפל צפויה לתחום זה לתת דחיפה רצינית לענף השעונים החכמים שאולי זוכה להרבה יחסי ציבור והשקות מכשירים רבות, אבל עדיין צריך מוצר דגל שכל השוק ירדוף אחריו. אפל היא החברה שמסוגלת לעשות זאת, בדיוק כמו שעשתה עם השקת האייפד הראשון שלה, שהגיע הרבה אחרי שהיו טאבלטים בשוק, אבל שוק זה דשדש ולא היה ממש רלוונטי לצרכנים.

דיווחים שונים טוענים שאפל רק תציג את השעון החכם היום בערב, אבל תשיק אותו עוד מספר חודשים, בגלל בעיות ייצור. לעומת זאת, האייפונים החדשים צפויים לצאת בשוק האמריקני ובחלק מהמדינות האירופאיות כבר ב-19 בחודש, בעוד שלישראל באופן רשמי, האייפון 6 יגיע חודש או חודשיים לאחר מכן.

האייפונים החדשים הם תוצר של המנכ"ל הנוכחי טים קוק, בניגוד לאייפונים הקודמים עליהם היה אחראי המנכ"ל לשעבר סטיב ג'ובס. הדגמים החדשים יגיעו בגודל 4.7 אינץ' וגם פאבלט (הכלאה של סמארטפון וטאבלט) בגודל מסך 5.5 אינץ'. קטגוריית הפאבלטים נחשבת לטרנד חכם בתעשייה, כאשר רק לפני מספר ימים הכריזה סמסונג על הנוט 4 שמגיע עם מסך בגודל 5.7 אינץ'. גם כאן, אפל מיישרת קו עם שוק הסמארטפונים שעבר כבר מזמן למכשירים עם מסכים גדולים בהרבה מ-4 אינץ'.

מלבד מסכים גדולים, אפל צפויה ליישר קו עם תקן התקשורת לטווח קצר - NFC, הקיים היום במגוון מכשירי אנדרואיד ו-ווינדוס פון. אפל תאפשר להשתמש בטכנולוגיה לתשלומים סלולריים, כאשר בימים האחרונים דווח שרשת מקדונלדס בארה"ב כבר התקינה קופות מתאימות לתשלום עם סמארטפונים בסניפה.

עוד חידושים באייפון החדש: מסך מחומר ספיר שאמור לספק הגנה יעילה נגד שריטות, נפח זיכרון בגרסת 128 ג'יגה ומצב עבודה במערכת ההפעלה - iOS 8 לשימוש ביד אחת, המתאים לאנשים שיפחדו לעבור לסמארטפונים עם מסך גדול (אייפון 5 ומעלה מגיע עם מסך 4 אינץ').
ג'ובס אפל אייפון אירוע השקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד