כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

בהצלה גוש דן "מרבין זכויות לישראל" • צפו

מתנדבי הארגון השתתפו באירוע ב'הדודאים', במהלכו הושקו עשרה אופנועים חדשים שישמשו להצלת חיים • תיעוד וסיקור

בהצלה גוש דן "מרבין זכויות לישראל" • צפו
קובי חריטן

באירוע שהתקיים בסימן 'מרבין זכויות לישראל' במשכן האירועים 'הדודאים', נערך בתחילת השבוע טקס השקה לעשרה אופנועים חדשים, אשר ישמשו את מתנדבי 'הצלה גוש דן' להציל חיים.

בטקס המכובד, השתתפו בין היתר: חברי הכנסת מסיעת יהדות התורה, יעקב ליצמן, מאיר פרוש, משה גפני, ישראל אייכלר ויעקב אשר. נציגי מגן דוד אדום. ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט, מ"מ רה"ע אברהם רובינשטיין, סגני ראש העיר, הנהלת המרכז הרפואי 'מעיני הישועה', הנהלת 'מכבי שרותי בריאות', נציגי משטרת מרחב ישראל, יו"ר עמותת 'עזר מציון' חנניה צ'ולק, יו"ר ארגון 'רפואה וחיים' יצחק רוט, יו"ר ארגון חיים לילד ראובן סקלר ומנהלי ארגונים נוספים, אנשי ועד הידידים, מכובדים, אישי ציבור ומאות מתנדבי הארגון.

במהלך הערב הושמעו דברי ברכה מנציגי הציבור, שעמדו על פעילותו הענפה של ארגון "הצלה גוש דן" – שהינו החלוץ בארגוני ה'הצלה' בארץ.

הם הוסיפו וציינו לשבח את הנהלת הארגון שאינה מתפשרת בהקפדתם על רמתם המקצועית וההלכתית של מתנדבי הארגון, ועל כך שהכל נעשה תחת עיניו הפקוחות של רב הארגון הגאון רבי שמואל אליעזר שטרן, רב מערב העיר בני ברק, ובנשיאותו של הגר"ש וואזנר בעל השבט הלוי.

אורח הכבוד הרב משה חיים שיינפלד, אשר שנים רבות עומד לימין הארגון, נשא דברים וריגש את המתנדבים, כששיתף אותם בהיכרותו האישית הקרובה עם הפעילות המקצועית והמיוחדת.

במהלך הערב הוענקו תעודות כבוד ואותות הערכה לידידים נכבדים ומתנדבים מסורים. "אתם מהווים אות ומופת במלחמה על החיים, אתם מוסיפים זכויות לישראל", ציין הרב שלומוביץ.

משפחת הלפרין, שהארגון הוקם לעילוי נשמת אביהם הרה"ח ר' יואל הלפרין ז"ל, כיבדו את האירוע בנוכחותם, והרימו את תרומתם הגדולה, ברכישת שלושה אופנועים לארגון.

שיאו של האירוע היה, כאשר בתיעוד מצמרר פתח את דבריו אב לתינוק שאך לפני שבועיים ביצעו בו מתנדבי "הצלה גוש-דן" החייאה מוצלחת ובס"ד הצילו את חייו.

"...כבר חשבתי על הגרוע מכל", סיפר האב, "כאשר לפתע נהדפה הדלת על ידי 2 מתנדבי ארגון 'הצלה גוש דן' ותוך שהם פותחים בפעולות החייאה נמרצות, הצטרפו מתנדבים נוספים שחלקם העניקו לי את התמיכה הרגשית הראוייה באותן דקות והצטרפו לאמירת תהלים. לאחר כמה ימים בהם היטלטלנו בין תקווה לייאוש, נוכחנו לראות בישועת ה', עת מצבו החל להתייצב ולהשתפר, והיום אני כאן כדי לבשר לכם על היותו בריא ושלם, בחסד ה' אשר גבר עלינו". בקול חנוק מדמעות, סיים האב את מילותיו הקצרות ואמר: "אני רוצה לסיים במילים אותם אמר לי הרופא: דע לך כי ללא המלאכים שהתחילו את ההחייאה בזמן במיומנות ובמקצועיות, אין ספק שהיה קורה חלילה הגרוע מכל".

בסיום האירוע, ביקש מנכ"ל 'הצלה גוש דן', הרב אשר שלומוביץ, להודות ל'מכבי שרותי בריאות' ולבית החולים 'מעיני הישועה', על פריסת חסותם על הערב, ועל עמידתם לימין הארגון מזה שנים.

את הערב הנעימה תזמורת בניצוחם של הבעלי מנגנים ר' שרוליק הרשטיק ור' רובי בנט.

לאחר האירוע, חזרו לביתם מאות מתנדבי הארגון, מחוזקים וחדורי מטרה להמשיך, ולהיות תמיד - הראשונים בהצלת חיים.

צילום: קובי חריטן














































































הצלה אופנוע גוש דן אבא ערב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד