כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

לפקדה יוון מיוחד לדתיים עם השכרת יאכטות גלי נעמה

כשאתם מפליגים עם השכרת יאכטות גלי נעמה, יש לכם חופש מלא ופרטיות מוחלטת, כך שהחופשה מהנה שבעתיים

לפקדה יוון מיוחד לדתיים עם השכרת יאכטות גלי נעמה
יאכטה צילום: FREEPIK

יותר ויותר משפחות דתיות וזוגות דתיים בוחרים בחופשה בחו"ל שמשלבת גם חלק משמעותי של הפלגה, ככלי תחבורה פרטי ונוח לשייט בין האיים במיוחד לאנשים דתיים ושומרי מסורת. לפקדה יוון הוא בין האיים הכי פופולריים ביוון, וזה לא מפתיע: מדובר באי סופר פופולרי, הנמצא בצפון מערב יוון ולכן גם בקיץ אינו סובל מגלי חום משמעותיים (פרט חשוב, שכן בשנים האחרונות היו גלי חום קיצוניים בכל אירופה וגם ביוון). הבחירה להפליג באזור חצי האי לפקדה יוון נעשית עם השכרת יאכטות גלי נעמה, המאפשרת שייט נעים על יאכטות מרווחות בין האיים היוניים ובין אוצרות הטבע שמציע לפקדה יוון.

למה השכרת יאכטות גלי נעמה מתאימים למשפחות דתיות?

כשאתם מפליגים עם השכרת יאכטות גלי נעמה, יש לכם חופש מלא ופרטיות מוחלטת, כך שהחופשה מהנה שבעתיים: לא צריך לדאוג לענייני צניעות, מאחר ואתם לבד בלב ים (עמדת הסקיפר רחוקה מכם, והוא לא יכול לצפות בכם. בנוסף, ניתן לבקשתכם להתקין מזוזות בחדרים ולהכשיר את היאכטה. השכרת יאכטות גלי נעמה גם יוכלו לסייע לכם ביצירת קשר עם בית חב"ד ביוון, לצורך הזמנת ארוחות כשרות ליאכטה. ההבדל בין שייט המוני ברכבת או נסיעה באוטובוס או מוניות לטיולים בין האיים הוא משמעותי: מצד אחד יש לכם סקיפר צמוד שיכול לקחת אתכם עם היאכטה למקומות פרטיים ומבודדים ששום כלי שייט אחר כמו אוניה לא יכול להגיע אליהם, היאכטה תעגון בכל מיני מפרצונים יפים, חופים שקטים ומבודדים ועוד. מצד שני, עמדת הסקיפר שמנווט את היאכטה, רחוקה מחדרי היאכטה, כך שאתם נהנים מפרטיות מלאה. היאכטות מאובזרות בצורה מושלמת למגזר הדתי, יש קבינות (חדרים) זוגיים אפשר שבכל חדר יהיו שירותים ומקלחת צמודים, יש סלון מרווח עם שולחן שכל המפליגים יכולים לאכול יחד, יש מטבח מאובזר עם מקרר שבו אפשר לאחסן מצרכים כשרים שמביאים מהארץ או שקונים בסופר, כיריים כפולים שאפשר להפריד כלים בשרי וחלבי, ותנור שעובד על גז שאתו ניתן לבשל אוכל כשר, ואם לא בא לכם להתעסק עם האוכל אפשר ליצור קשר לבית חב"ד ביוון שידאגו לשלוח מצרכים כשרים ליאכטה.

למה לפקדה יוון הוא אי כל כך אטרקטיבי?

אם אתם חושבים על לפקדה יוון עם השכרת יאכטות גלי נעמה , אתם עושים את הבחירה הנכונה עבורכם. האי מציע מגוון גדול של חופים יפים ונקיים, עם מים כחולים בצבעי בטורקיז, ממש כמו בתאילנד ובפיליפינים. לפקדה יוון ידוע כמקום הנכון ביותר לפעילות של ספורט ימי כמו גלישת רוח, אז אל תפספסו את זה, במיוחד כשאתם כבר עם השכרת יאכטות גלי נעמה אתם כבר נמצאים בים, קרובים לכל הפעילויות. אתם יכולים לצאת לטייל – באיים יש עיירות וכפרים קטנים, אחת מהן היא סיבוטה – עיירת חוף ציורית השוכנת ממש בקו ראשון לים, עם טברנות מקסימות. גם אם לא תשבו בטברנה בגלל כשרות, ודאי תיהנו להסתובב בין כל המקומות השמחים שחוגגים את הקיץ ואת החיים.

השאלה שתמיד שואלים? האם מגיעים ליוון עם השכרת יאכטות גלי נעמה?

אז זהו שלא! הפלגה ביאכטה יכולה להיות חוויה אדירה כשיודעים מה מצפה לכם ומה המוגבלויות של היאכטה, בחברת השכרת יאכטות גלי נעמה לקחו בחשבון את המוגבלות של היאכטות והים, ובנו עבורכם מסלול אידאלי המתאים לכולם, המסלול עובר במקומות הכי יפים ביוון, לרוב הים שקט ורגוע כך שההפלגה נוחה ומהנה, האיים קרובים אחד לשני כך שמספיקים לראות ולבקר במספר איים, לכן השכרת יאכטות גלי נעמה לא מגיעים ליוון בהפלגה, אלא טסים לשם. לאחר שאתם נוחתים ביוון ומגיעים בהסעה למרינה בלפקדה, הסקיפר של השכרת יאכטות גלי נעמה פוגש אתכם על היאכטה שהזמנתם, מתארגנים בחדרים ויוצאים יחד לשייט חלומי בין האיים של לפקדה יוון.

לפקדה יוון עם השכרת יאכטות גלי נעמה 0504600470

יוון יאכטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד