י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

עסקני ניו יורק: "צאו להצביע בפריימריס למושל המדינה"

היום בניו יורק: בחירות מקדימות לתפקיד המושל וחברי הסנאט • העסקנים: "חשוב שהנבחרים יראו שהציבור החרדי מאוחד ומצביע"

מושל ניו יורק אנדרו קומו
מושל ניו יורק אנדרו קומו

ה'חוב קדוש' הגיע גם לניו יורק: במודעות המופצות היום בשכונות ניו יורק החרדיות, קוראים העסקנים להשתתף בבחירות המקדימות לתפקיד מושל מדינת ניו יורק, ואת חברי בית המחוקקים.

"מי שלא מתייצב בקלפיות, הוא גזלן וגורם נזק לכלל הציבור, לישיבות, לתלמודי התורה, ללומדי התורה, למשפחות ברוכות הילדים", כך מפרסמים היום קבלני הקולות בשכונות החרדיות בבורו פארק, ויליאמסבורג, פלטבוש. במודעות ענק שברחבי השכונות החרדיות.

עזרא פרידלנדר מנכ"ל קבוצת פרידלנדר, מבכירי העסקנים החרדים אומר ל'בחדרי חרדים': "יש לקהילה החרדית בעיה קשה מאוד, כולנו עסוקים יום יום בפוליטיקה, כולם הופכים פתאום לפרשנים פוליטיים ויועצים בכירים, מה ומי טוב לציבור החרדי, אבל ביום הבחירות, הם לא מוכנים להקדיש חצי שעה מזמנם, כדי לצאת ולהצביע,

"הם אומרים לעצמם, קול אחד לא ישפיע לכאן או לכאן, אבל אנחנו חוזרים ומדגישים עד כמה חשוב להצביע כי כל מועמד בוחן היטב מי הצביע עבורו, ואם נפגין כוח אלקטוראלי, המועמדים יתחשבו בנו

"אני למשל תומך לתפקיד מושל מדינת ניו יורק באנדרו קומו, ואין לי ספק שינצח כי המועמד המתחרה שלו לתפקיד הוא מועמד אנונימי. גם אם הציבור החרדי לא יצביע עבורו, הוא יזכה בתפקיד, אבל אין לי כל ספק שקומו יבדוק מי תמך בו, וחשוב שיראה שהציבור החרדי יצא לקלפיות והצביע. אנו זקוקים לו אם זה בתקצוב ישיבות, תלמודי תורה, בתי ספר, דירות להשכרה, כמעט בכל תחום של החיים יש למושל מדינת ניו יורק כוח".

על פי החוק האמריקני יכול כל אדם מגיל 18 שנרשם לפני כחודש למפלגה מסוימת, להצביע. בבחירות שיתקיימו בעוד כחודש וחצי, יוכל כל אחד לבחור כל מועמד מכל מפלגה שהיא.

נכון לשעה זו אחוז ההצבעה בשכונות החרדיות נמוך ביותר, הקלפיות פתוחות משמונה בבקר עד עשר בלילה, אך קבלני הקולות של המועמדים השונים מאמינים כי לקראת שעות הערב כאשר הציבור חוזר מהעבודה, והכולל, יעלה אחוז ההצבעה.
בחירות פריימריס אנדרו קומו עזרא פרידלנדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד