ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
בזמן שהמשפחה בחו"ל

כסף ותכשיטים: המצלמות תיעדו את הפריצה לדירה | צפו

לבית המשפט הוגש כתב אישום נגד תושב באר שבע, בגין התפרצות לבית וגניבת תכשיטים וכסף בשווי 70,000 ש"ח | צפו בתיעוד

כסף ותכשיטים: המצלמות תיעדו את הפריצה לדירה | צפו
הפריצה לדירה צילום: דוברות המשטרה

חטיבת התביעות המשטרתית הגישה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד נאשם, תושב באר שבע בן 37, בגין מעורבותו בפריצה לבית בעיר וגניבת תכשיטים וכספים מתוכו.

מכתב האישום עולה כי בתאריך 19.3.23, בסמוך לשעה 2:00 לפנות בוקר, התפרץ הנאשם לבית, בזמן שבני המשפחה שהו בחו"ל, זאת לאחר שניפץ את חלון הבית ונכנס דרכו פנימה. בהמשך, פירק הנאשם את מצלמות האבטחה וניסה לפרוץ את כספת הבית באמצעות כלי העבודה שנטל מהחצר ולאחר מכן גנב תכשיטים וכספים בשווי של כ 70,000 ש"ח.

חוקרי תחנת באר שבע פתחו בחקירה עם קבלת הדיווח אודות האירוע, והצליחו לאתר ולעצור את הנאשם בסמיכות לבית שנפרץ וזאת מספר שעות לאחר הפריצה.

במסגרת החקירה, שנוהלה בתחנת באר שבע, הצליחו החוקרים לגבש תשתית ראייתית למעורבותו של הנאשם באירוע, שהתבססה בין היתר, על ממצאים פורנזיים שהותיר הנאשם בזירה וכן על התאמה בין פריטי הלבוש שנתפסו על הנאשם, לבין בגדיו של הפורץ אשר תועד במצלמות האבטחה.

הנאשם נעצר ובית משפט השלום בבאר שבע האריך את מעצרו, ועם סיום חקירת המשטרה הוגש אתמול, על ידי יחידת התביעות המשטרתית של מרחב נגב, כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

פריצה כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד