כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
ההידברות על הרפורמה

שר המשפטים מאשים: נציג המחנה הממלכתי רוצה לפוצץ המגעים

עם פתיחת השלב המהותי של המו"מ על מתווה לרפורמה משפטית, התגלע עימות בין הצוותים, לאחר שאיש המחנה הממלכתי שירטט את הקווים מצידם, ובתגובה שר המשפטים האשים כי מטרתם היא רק לפוצץ את המו"מ

שר המשפטים מאשים: נציג המחנה הממלכתי רוצה לפוצץ המגעים
יריב לוין במליאה צילום: אריק מרמור, פלאש 90

הבוקר (חמישי) אמר נציג המחנה הממלכתי חבר הכנסת חילי טרופר בראיון למורן אזולאי ב-ynet כי מצידם "לא יהיה מצב שהממשלה ממנה שופטים, לא יקרה. כל המחירים שכולנו משלמים הם בין השאר על שיכרון הכוח של הממשלה".

שר המשפטים יריב לוין הגיב לדבריו, ומסר: "הדברים של ח"כ חילי טרופר הבוקר ראויים לכל גינוי. מתברר שמאחורי החזות הממלכתית כביכול, מסתתר דבר אחר לחלוטין. ח"כ טרופר, בשפה בוטה, מודיע מראש שמבחינת המחנה הממלכתי לא מדובר במשא ומתן ענייני אלא בהצגת תכתיב שמטרתו לפוצץ את השיחות ולהבעיר את המדינה", האשים.

לוין הוסיף וקרא "לכל נציגי האופוזיציה לבוא לשולחן המשא ומתן מתוך אחריות ורצון אמיתי, להגיע להסכמה שתכבד את הציבור העצום שמייחל לרפורמה של ממש במערכת המשפט".

חבר הכנסת טרופר הגיב לשר לווין: "עמדתנו היא עקבית, היא נאמרת כבר חודשים וגם בבית הנשיא: יש לנו אחריות לעשות כל שאפשר כדי להגיע להסכמות".הוא תקף "מבין שיש מי שכבר החלו במשחק האשמות, אבל הדברים פשוטים וכולם מוזמנים להאזין לראיון המלא, ולא לצאת בהכרזות בעקבות ציטוטים חלקיים".

"לא ארד לרמה של התקפות אישיות כפי שנוהגים אחרים, רק אציע למי שהביא את המדינה לסף מלחמת אחים להקשיב לדברים שנאמרו ולהימנע מהטפות", הוא הוסיף, "אנחנו ממוקדים בהידברות ולא מתרגשים מרעשי רקע. אנשים אחים אנחנו".

המחנה הממלכתי הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד