י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בכירי התעשייה נהרו

צפו: ילד הפלא חגג בר מצווה ועלה לשיר

בנצי קלצקין, השם שאומר ילד פלא, רגש ועדינות חגג הערב את כניסתו לעול תורה ומצוות באולם בבני ברק, כשמחוצה לו הוצבו מאבטחים כדי למנוע כניסת סקרנים בלתי מוזמנים | גדולי הזמר נהרו לאחל מזל טוב וגם לעלות לביצוע

צפו: ילד הפלא חגג בר מצווה ועלה לשיר
בנצי קלצקין צילום: חיים טויטו

ילד הפלא בנצי קלצקין, חוגג הערב (חמישי) בר מצווה במלאות לו שלוש עשרה שנות חיים. 

קלצקין פרץ לחיינו לפני כשנתיים וחצי ומאז השתתף בעשרות פרויקטים וביצע עשרות לחנים חדשים גם ישנים, הן בעצמו והן לצד גדולי הזמר החסידי בארץ ובעולם. בעיקר בליווי מקהלת 'מלכות' של פנחס ביכלר שפרש עליו את חסותו וכן לצד מקהלת הילדים 'חסידימלעך' בניצוחו וניהולו של חבר מקהלת 'מלכות' יענקי לוינגר.

שמחת הבר מצווה נערכת הערב באולמי הדודאים ברחוב הירקון בבני ברק, לשם נוהרים לצד בני המשפחה, גם אנשי תעשיית המוזיקה שעבדו עם קלצקין הצעיר באולפנים ובאירועים ומעמדים גדולים, בהם ריגש וסחף את ההמונים בקולו המיוחד והענוג.

רק בשבוע האחרון כיכב בנצי בשני קליפים מרגשים מחרוזת 'שאבעס' עם שרוליק קלצקין וביצוע מרטיט לקטע 'רברבין' מתוך הפיוט 'קה ריבון' הוויז'ניצאי לצד הזמר החסידי משה שטקל.

מחוץ לאולם היוקרתי הוצבו מאבטחים שווידאו כי לאולם ייכנסו מוזמנים בלבד. בכירי התעשייה המוסיקלית נהרו לאחל מזל טוב וחלקם גם עלו לשיר, בהם נפתלי קמפה והרשי רוטנברג. 

זאנוויל ויינברגר עם חתן בר המצווה הערב.

בשיאו של האירוע עלה החתן בעצמו ילד הפלא בנצי קלצקין לבמה וריגש את הקהל עם השיר 'מיינע תפילין' בליווי של מקהלות הבית - מקהלת 'מלכות' בניצוחו של פנחס ביכלר, ומקהלת 'חסידימלעך'. על הקלידים צביקי רובין.

בנצי קלצקין בר מצווה ילד פלא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד