י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
בניגוד לביידן

יו"ר בית הנבחרים בהודעת תמיכה בנתניהו: "ידיד גדול של ארצות הברית"

יו"ר בית הנבחרים האמריקני, פרסם הודעת תמיכה בראש הממשלה נתניהו: "פטריוט ישראלי, מדינאי והכי חשוב - ידיד גדול של ארה"ב. אני תומך בנתניהו והתמיכה של ארה"ב בישראל חזקה ודמוקרטית היא בלתי מעורערת" זאת לאחר שביידן אמר בפומבי שלא יזמין את נתניהו לבית הלבן

יו"ר בית הנבחרים בהודעת תמיכה בנתניהו: "ידיד גדול של ארצות הברית"
קווין מקארת'י עם נתניהו צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

יו"ר בית הנבחרים האמריקני, קווין מקארת'י, פרסם הודעת תמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו: "ראש הממשלה נתניהו הוא פטריוט ישראלי, מדינאי, והכי חשוב, ידיד גדול של ארצות הברית של אמריקה. לחברות חופשיות יש דיון נמרץ ופתוח. ישראל אינה יוצאת דופן. אני תומך בראש הממשלה נתניהו, ותמיכתה של אמריקה בדמוקרטיה החזקה והתוססת של ישראל היא בלתי מעורערת. עכשיו זה זמן חשוב לאמריקאים לעמוד יחד בתמיכה בידידות הארוכה, המכבדת והחשובה שלנו עם ישראל", אמר מקארתי.

דבריו מגיעים לאחר שנשיא ארה"ב ג'ו ביידן, התייחס בזלזול לנתניהו, הביע התנגדות לשינויים המתוכננים של נתניהו במערכת המשפט גם לאחר שראש הממשלה הודיע כי הרפורמה נעצרת. "אני מודאג מכך שהם מבינים את זה. הם לא יכולים להמשיך בדרך הזאת", אמר לכתבים בצפון קרוליינה. "אני מקווה שראש הממשלה יפעל להגיע לפשרה אמיתית כלשהי. אבל את זה נותר לראות". ביידן גם אמר שנתניהו לא יגיע לוושינגטון "בזמן הקרוב".

נתניהו ומקארת'י. צילום: פלאש 90.

חבר הקונגרס כריס סמית', הרפובליקני, העביר גם הוא ביקורת על דברי ביידן ואמר: "אם הממשל מתכוון להעביר מסר, הוא צריך לעשות את זה בערוצים מאובטחים ולא להיות כל כך פומבי לגבי זה", אמר כריס, חבר בוועדת החוץ של בית הנבחרים לאתר The Hill.

"בעל ברית כמו ישראל שזקוק לחלוטין לידיד כמו ארה"ב כחלק מההרתעה של ישראל, אנחנו לא רוצים בשום אופן לשדר חולשה או ריחוק מישראל, לא משנה מי ראש הממשלה, צריך לדבר את זה בטלפון מאובטח או בפגישה, אל תעשה את זה דרך העיתונות". כך מקארת'י.

ראש הממשלה נתניהו בית הנבחרים ארה''ב הרפורמה המשפטית קווין מקארת'י

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד