כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
האישה משחזרת

הזוג החרדי הותקף בהפגנה: "פוצצו את בעלי במכות, זה היה ממש לינץ'"

אורית, אישה חרדית מספרת כיצד היא ובעלה הותקפו בהפגנה בקפלן כאשר ניסו לעבור עם רכבם דרך המפגינים | היא משחזרת את רגעי האימה: "פוצצו את בעלי במכות, מישהו לקח את הדגל והכניס אותו לתוך הלחי שלו, ונתן לו אגרופים" | התוצאה כפי שניתן לראות בתמונות מזעזעת ומחרידה | לעת עתה אין עצורים 

הזוג החרדי הותקף בהפגנה: "פוצצו את בעלי במכות, זה היה ממש לינץ'"
העין הפצועה צילום: מתוך הפייסבוק של הצל

מספרים לכם בתקשורת על אלימות מצד הימין, אך משתיקים אלימות קשה ובריונית מצד שמאל. ביום ראשון האחרון בזמן ההפגנות בקפלן רכב נקלע למחאה וזכה לתקיפה מצידם של המוחים, כך לדבריה של אורית, אישה חרדית חובשת פאה שנקלעה למהומה ביחד עם בעלה חובש הכיפה.

בראיון לינון מגל ובן כספית ברדיו 103FM שיתפה את אשר אירע: "לא ידענו שיש הפגנות, ההפגנה לא הייתה יזומה, היא הייתה ספונטנית. כשהגענו לשם ראינו ששמים את המחסומים, ראינו רכב שהצליח לעבור, ניסינו גם לעבור. איך שנכנסו שמאלה, זהו, כבר לא הייתה דרך חזרה - התחילו לצעוק עלינו וקיללו אותנו, אני ישר התחלתי לצרוח, הייתי היסטרית".

עוד אמרה: "בעלי ניסה לנסוע וראה שהכביש חסום ואין לאן לנסוע אז הוא עצר. איך שהוא עצר, כל האנשים סביבנו התחילו לנסות לנפץ את החלונות, כולם עמדו וצילמו ודפקו וקיללו - זה היה ממש לינץ".

הבעל מדמם אחרי התקיפה בהפגנה. (מתוך הפייסבוק של הצל)

בהמשך סיפרה: "פוצצו את בעלי במכות, מישהו לקח את הדגל והכניס אותו לתוך הלחי שלו, במקביל אגרופים לתוך הפרצוף. אתה בחיים לא חושב שיעשו לך לינץ' בתל אביב, אנשים נכנסו לכפרים ולא יצאו ככה".

לפני הראיון גוללה את השתלשלות האירועים בפני כוכב הרשת הימני יואב אליאסי (הצל) וכך כתבה לו:

ביום ראשון אני ובעלי היינו בתל אביב בביקור אצל הבן נסענו לכיוון הבית פנינו מאבן גבירול לקפלן לא ידענו שיש הפגנה ההפגנה היתה ספונטנית מה שאומר שלא היה משטרה. הרכב לפנינו למזלו נסע ישר ,שפנינו שמאלה כבר לא היתה דרך חזרה כולם רצו אלינו קיללו אותנו ודפקו על הרכב ופה התחיל הלינץ בעלי ניסע לנסוע ואז התחילו לרוץ אחרינו בעלי עצר כי ראה שיש אנשים שלא מתכוונים לפנות את הדרך ואז כולם בקללות ניסו לנפץ את החלונות אני רק צרחתי.

כל אחד שהסתכל עלינו הבין שאנחנו שם בטעות אף אחד לא חשב שאנחנו זוג מפגעים אנחנו שני חרדים גבר ואישה בעלי עם כיפה לובש שחור לבן וזקן אני עם פאה וצורחת בפאניקה.

אבל הם לא עצרו הם ניסו לנפץ את החלונות שבעלי יצא כדי להסביר הם פשוט פוצצו אותו אגרופים בפנים בעיניים אחד שם לו את הדגל בפנים קרע לו את הלחי נאלץ לעבור תפרים כולו דימם מכל מקום אפשרי ואז הוא אמר לי אני עומד לאבד הכרה ולא רואה בעין היא מדממת קחי אותי לבית חולים, בכיתי לכולם שם והתחננתי תנו לי לקחת אותו לבית חולים בנוסף פתחו לנו את הרכב מאחורה ונכנסו גם כי המושבים היו למטה מכל כיוון וכל זה וכולם שם מסביב ממשיכים לצלם כולם הוציאו פלאפונים מכל כיוון רישתו את המכונית כאילו אנחנו זוג אויבים אם באמת היו חושבים שאנחנו לא בסדר היו מזמינים משטרה אבל לא הצילום שהגיע לרשת זה המכונית נוסעת אין מכות אין קללות אין לינץ אין כלום... ועוד רשמו הזוג יצא ללא פגע.

הרסו לנו את החיים יש לי ילד קטן בבית וילדה בת 19 שמאותו יום רק ברעידות בעלי גם בבית עדיין סובל מכאבים פיזיים ונפשיים הרסו לנו את החיים. בסרטון רואים שמישהו צועק תוציאו לו את המנוע פשוט רצה שהוא ידמם שם למוות. על מה ולמה? יצאנו משם אחרי שבחור מההפגנה דיבר איתנו וניסע להרגיע יהיה בסדר ואני ביקשתי ממנו שאני לא מסוגלת לנהוג אז הוא הקפיץ אותנו ורק אז הצלחתי להתקשר למשטרה שיבואו לחלץ אותנו משם והם אמרו שאין להם שוטרים לשלוח ואמרו שיגיעו לבית חולים לקחת עדות וגם לשם לא הגיעו התקשרו אלי ואמרו שאין כח אדם ונגיע עצמאית להגיש תלונה.

אני מאוד רוצה שהמשטרה תראה לכולם שאין הפקר וכל אחד יבוא על עונשו אני מצפה שהמשטרה תעשה את העבודה שהיא יודעת לעשות ונגיע למי שצריך אני מקווה שלא יתייחסו אלינו כמו לאזרחים סוג ב' זה יכול היה בקלות להסתיים חלילה במוות.

בעלי דימם מהאוזניים העיניים והראש וזה יכל לגמר במוות אני דורשת צדק ויחס הוגן כמו שמגיע לכל אזרח במדינה.

זוג חרדי תקיפת חרדים מפגיני שמאל הרפורמה המשפטית שנאת חרדים חסידי חבד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד