כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

דרמה: "הבולדוזר" ניצב שטיין - התפטר

תולה את המדים: מפקד מחוז המרכז במשטרה, ניצב ברונו שטיין, הודיע על פרישתו ממשטרת ישראל • ביממה האחרונה פורסמו תמונותיו במסיבה של עו"ד רונאל פישר

ברונו שטיין, פלאש90
ברונו שטיין, פלאש90

"הבולדוזר" תולה את המדים: מפקד מחוז המרכז במשטרה, ניצב ברונו שטיין, הודיע על פרישתו ממשטרת ישראל. שטיין, שהיה מועמד לתפקיד מפכ"ל המשטרה במקומו של יוחנן דנינו, הודיע על פרישתו כבר לפני כמה שבועות ולמקורביו סיפר כי ההחלטה נבעה מרצונו לפנות זמן למשפחתו וללימודים אקדמיים.

ביממה האחרונה פורסמו תמונות של שטיין במסיבת גיוס של בתו של עו"ד רונאל פישר, הפרקליט החשוד שניצל את קשריו בצמרת המשטרה כדי לקבל מידע פנימי מתוך חקירות רגישות על מנת לשווק את משרדו ללקוחות נבחרים. שטיין אישר כי השתתף באירוע של פישר.

התמונות עוררו סערה במשטרה, אולם כיוון שההחלטה לפרוש מהמשטרה התקבלה עוד קודם לכן, הסבירו מקורביו כי הדבר חסר משמעות. עוד סיפרו המקורבים כי השניים הם חברים טובים ועל כן אין פסול בכך שמחוץ למסגרת העבודה בילו סביב אותו שולחן. מנגד, קצינים במשטרה טענו כי נחצה "קו אדום" במעשה.

שטיין, בן 53, נשוי ואב לשלושה ילדים, הועלה לדרגת ניצב ב-2011 ומונה לפקד על אגף התנועה. "אם אתה רוצה שוטר פר אקסלנס, ברונו הוא האיש", מספרים במחוז המרכז, שעליו הוא מפקד מאז מאי 2013. "הוא התחיל את הדרך מלמטה, כבלש במחוז המרכז, היה מפקד תחנת אילת, ושימש בתפקידים מאוד מסובכים במשטרת ירושלים".

הוא הנהיג נוהל של העדפת אכיפה איכותית על פני אכיפה כמותית בעבירות תנועה, כדי להילחם באופן אפקטיבי יותר בקטל בכבישים. בזמן כהונתו באגף נרשמה ירידה משמעותית במניין ההרוגים בתאונות הדרכים.
ברונו שטיין פישר ניצב משטרה התפטרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד