כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

לסרי למנכ"ל העירייה: תמונות שחץ של ליידי גאגא

לקראת מופע הזמרת בפארק הירקון, נתלו מודעות ברחבי העיר. נתי לסרי יו"ר ש"ס במועצה פנה במכתב למנכ"ל העירייה: "הפקרות"

אמנון מרחב, מנכ"ל העירייה. צילום: פלאש 90
אמנון מרחב, מנכ"ל העירייה. צילום: פלאש 90

יו"ר סיעת ש"ס בירושלים נתי לסרי, פנה הבוקר במכתב דחוף למנכ"ל העירייה אמנון מרחב, במחאה על פרצה בקדושת העיר, בדמות פרסומות שחץ מתנוססות בראש כל חוצות, לקראת הופעתה של הזמרת ליידי גאגא בפארק הירקון.

בדבריו מבדיל לסרי בין פרסומת עם תמונת אישה, לבין פרסומת שחץ כמו זאת המעטרת את רחובות העיר.

נתי לסרי כותב במכתבו: "ההפקרות בנוגע לרגשות וערכי תושבי ותושבות העיר המסורתיים והחרדים כאחד, עולים מדרגה באטימות מכוונת. מי שמתעלם משמירת השבת ומצב השכונות מעורבות, התעורר הבוקר למראה פריצות נוראה, בלב השכונות החרדיות, שכל ילד חיידר או אברך כולל נתקל בה.

"צריך להבחין בין פרסומות הכוללות תמונת אישה, לבין פרסומת שחץ ותועבה כזאת, שגם בציבור החילוני קיימת סלידה ממנה".

וכך כותב לסרי בפנייתו למנכ"ל העירייה אמנון מרחב: "נדהמתי להתעורר הבוקר לפרסומות שחץ ותועבה הפוגעות קשות ברוב תושבי ותושבות ירושלים, המופיעים בשלטי החוצות של מופע.

בטוחני כי רגישותך הרבה ואחריותך כלפי תושבי העיר וכלפי נציגיהם במועצת העיר, יובילו לבירור דחוף על נסיבות מצערות אלה. כאשר בריכוזי השכונות החרדים ממנה ואליהם (דוגמת כביש בגין וכביש רמות) תהווה דלק לקיצונים אשר ירצו להבעיר את העיר, כאשר מפירים בראש חוצות את הסטטוס קוו והרגישות לצרכים הבסיסים של תושבי העיר מאז ומתמיד".

לסרי מסיים בנימה אישית - "אמנון ידידי, אבקשך כי תטפל בנושא זה בדחיפות ותורה על הסרת השלטים האלה מרחובות ירושלים, לרבות בחינה וקבלת ההחלטות בוועדת השילוט העירונית בנושא זה".
לסרי תמונות שחץ ליידי גאגא מופע שס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד