כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
לא הרגיש בנוח

רופא שהואשם לשווא בתמיכה במחבל מתפטר מעבודתו בבית החולים

רופא בבית החולים הדסה עין כרם מתפטר מעבודתו לאחר שנחשד בתמיכה במחבלים. ד"ר אחמד מחאג'נה, תקף את הקמפיין נגדו וכינה זאת "גזענות שיטתית". לטענתו הוא כבר לא הרגיש בנוח בבית החולים מאז שהוחזר לתפקידו

רופא שהואשם לשווא בתמיכה במחבל מתפטר מעבודתו בבית החולים
חדר אשפוז בהדסה צילום: דוברות בית החולים

רופא שהושעה זמנית לאחר שהואשם לשווא בתמיכה במחבל פלסטיני שהיה בטיפולו, התפטר מעבודתו במרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים. ד"ר אחמד מחאג'נה, נמצא חף מפשע באירוע ב-26 באוקטובר האחרון לאחר חקירת בית החולים, ולאחר מכן הוחזר לעבודתו בינואר.

בפוסט שפרסם בפייסבוק ביום חמישי, הסביר מחאג'נה את החלטתו להתפטר כעת, ואמר כי הוא "נרדף פוליטית, והתמודד עם מסע הסתה גזעני שיטתי" כאשר הסיפור השקרי התפרסם לציבור.

מחאג'נה הואשם בכך שהעניק למחבל מוחמד אבו קטיש, בן 16 שדקר חרדי, צלחת של פינוקים, בירך אותו וכינה אותו "שאהיד". אבו קטיש פצע קשה את הצעיר החרדי ב-22 באוקטובר. על פי הדיווחים הוא גם התעמת מילולית עם שוטר שדרש לדעת מי נתן לאבו קטיש את הפינוקים והורה לו להזדהות.

עם שובו לעבודה, אמר מחאג'נה שהוא כבר לא חש בנוח בסביבת העבודה והחליט לעזוב את בית החולים. "הנה היום, אני משתף אתכם בהחלטה שלי, מחר בבוקר אתחיל קריירה חדשה, אני לא אהיה בבית החולים הדסה", כתב.

בנובמבר האחרון אמר מחאג'נה ל"טיימס אוף ישראל" כי מעולם לא תמך בטרור בחייו, וכי "לטרוריסטים מגיע להיענש".

 

שומר החומות טרור הדסה עין כרם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד