כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
המשפחה לא תומכת

איוונקה טראמפ ממשיכה לשמור על מרחק מאביה

איוונקה טראמפ כבר לא מדברת עם אביה על פוליטיקה. מקור מקורב למשפחה אמר: "היא לא יכולה לעזור לו עכשיו, למרות שאיוונקה אוהבת את אבא שלה". לפי הדיווחים, אין מתיחות בין השניים, אך היא בחרה לשמור מרחק

איוונקה טראמפ ממשיכה לשמור על מרחק מאביה
טראמפ צילום: קמפיין טראמפ

איוונקה טראמפ ממשיכה לשמור על מרחק מאביה, דונלד טראמפ , כאשר חבר מושבעים גדול הגיש כתב אישום נגד הנשיא לשעבר על תשלום שנועד להשתיק סיפור שערורייתי בו היה טראמפ מעורב. הכסף הגיעה ממימון הבחירות ולא מכספו האישי, מהלך שאינו חוקי.

"למרות שאיוונקה אוהבת את אבא שלה, היא יודעת כמה בלתי אפשרי הוא יכול להיות", אומר מקור מקורב למשפחה למגזין 'PEOPLE'. אדם אחר המקורב למשפחה טען כי אין מתח ביחסים בין האב לבת, היא פשוט מתמקדת בלגדל את ילדיה ולבנות חיים חדשים במיאמי.

המקור סיפר כי איוונקה "מתעסקת בחייה העסקיים ומגדלת את ילדיה שהם בראש סדר העדיפויות שלה. היא סיימה עם הפוליטיקה". לאחר שאביה הודיע ​​שהוא משיק קמפיין נוסף לנשיאות, איוונקה הבהירה כי היא לא תהיה מעורבת כפי שהייתה בקמפיינים הקודמים שלו.

"הפעם, אני בוחרת לתת עדיפות לילדים הקטנים שלי ואת החיים הפרטיים שאנו יוצרים כמשפחה", אמרה בהודעה שפרסמה שעות לאחר שהכריז על הקמפיין שלו ל-2024. היא הוסיפה: "אני לא מתכננת להיות מעורבת בפוליטיקה. אני אמנם תמיד אוהב ואתמוך באבי, אבל בהמשך אעשה זאת מחוץ לזירה הפוליטית".

באשר לבעיות המשפטיות העומדות בפני אביה, המקור אומר שאיוונקה מודעת לכך שאין דבר שהיא יכולה לעשות. "דונלד עושה מה שהוא רוצה, והיא לא יכולה לעזור לו", אומר המקור. "העזרה שלו נמצאת בידי עורכי הדין והיועצים שלו. היא כבר לא עובדת בתפקיד הזה".

"היא בעצם רוצה חיים חדשים כדי לפצות על מה שאיבדה כשבילתה ארבע שנים בוושינגטון עם אביה", טען המקור. "היא מתגעגעת לחיי החברה הפעילים ולקבוצת החברים שלה".

איוונקה טראמפ דונלד טראמפ בחירות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד