כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"ניסיון טיוח"

הפיגוע בעיר העתיקה: בן גביר מגבה - זעם במפלגות הערביות

השר לביטחון לאומי גיבה ובירך את הלוחמים שחיסלו את המחבל בעיר העתיקה בירושלים. מנסור עבאס: "לא מאמין לגרסת המשטרה"

הפיגוע בעיר העתיקה: בן גביר מגבה - זעם במפלגות הערביות
שוטרים בעיר העתיקה צילום: Jamal Awad/Flash90

סערה במגזר הערבי בעקבות טענות של משפחת המחבל מוחמד אלעסיבי, סטודנט לרפואה בן 26 מחורה, שחוסל בליל השבת בעיר העתיקה בירושלים על ידי שוטרים לאחר שחטף נשק מאחד מהם וירה.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר בתגובה לפיגוע בעיר העתיקה: "מגבה את השוטרים בירושלים, ומחזק אותם. תגובתם המהירה של השוטרים מנעה פגיעה בחיי אדם ואני מברך ומחזק אותם".

יו"ר רע"מ מנסור עבאס אמר: "לא מאמין לגרסת המשטרה שאין תיעוד ממצלמות האבטחה. יש כאן ניסיון טיוח והסתרת האמת".

עבאס הוסיף: "לפני שהמשטרה תוציא את דיבתו של האזרח מוחמד אלעסיבי ותקרא לו מחבל, דורש לחקור מיידית ולפרסם את התיעוד המצולם של המקרה המצער של הריגתו של האזרח מוחמד אלעסיבי מחורה, סטודנט לרפואה שבא לקיים מצוות הרמדאן במסגד אלאקצא".

חבר הכנסת ואליד אלהואשלה (רע"מ) אמר: "נסיבות האירוע שבו נורה למוות מוחמד אלעסיבי מחורה הלילה בשטח מסגד אלאקצא לא ברורות, יש סתירה בין הודעת המשטרה ודברי המשפחה ועדים בזירה. על המשטרה לפרסם ללא דיחוי כל תיעוד מצולם אשר יכול לשפוך אור על נסיבות המקרה".

חה"כ עאידה תומא סלימאן תקפה בתגובה לרצח הצעיר הערבי הלילה בירושלים: "המשטרה רצחה הלילה את מוחמד אלעסיבי, בן 26 מחורה. על פי עדי הראיה - זה היה רצח בדם קר, והמשטרה משקרת ומטייחת. בדיוק כפי שעשו ברצח של איאד אלחלאק ויעקוב אבו אלקיעאן ואחרים. גם שם טענו שהנרצח הפלסטיני הוא ״מחבל״ כדי להלבין את פשעיהם.

סלימאן הוסיפה: "זה רצח מוזמן מראש, ע״י אלה שחודשים מכתימים את חודש רמדאן כחודש של פורענות כדי לדכא את הפלסטינים בירושלים המזרחית ולהבעיר את השטח. הפורענות היחידה כאן היא הכיבוש וזרועותיו הארוכות בכל מקום. כל מי שנתן אור ירוק לרצח, איפשר אותו, לחץ על ההדק, ומטייח אותו - חייבים לשאת באחריות ולהיות מועמדים לדין".

במשטרה אמרו מוקדם יותר: "לצערנו, נבחרי ציבור ואחרים שאינם בקיאים בפרטי האירוע מנסים להסית נגד המשטרה והשוטרים ברשתות החברתיות תוך, פרסום דיסאינפורמציה".

מנסור עבאס איתמר בן גביר פיגוע עאידה תומא סלימאן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד