כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

דושינסקיא מציגים: ועידות 'מעלין בקודש' • צפו

שלושה מעמדים מיוחדים של כ-1,500 איש בראשות האדמו"ר התקיימו בירושלים, בני ברק ובית שמש • תיעוד נרחב וסיקור

כנס 'מעלין בקוד/ש' בירושלים. צילום: שמואל דריי
כנס 'מעלין בקוד/ש' בירושלים. צילום: שמואל דריי

לקראת הכינוס השנתי המתוכנן לר"ח חשון תשע"ה, הקדימו במרכז מוסדות דושינסקיא וערכו שורת אירועים ברחבי הארץ תחת הסלוגן 'מעלין בקודש' לטובת המוסדות.

המעמדים נערכו בירושלים, בני ברק ובית שמש, כאשר מעל אלף וחמש מאות ראשי בתי אב השתתפו בכינוסים שנערכו בשבוע יום העלייה של המהרי"ץ דושינסקיא זצ"ל לארה"ק.

על ניהול המעמד בירושלים הופקד הגאון רבי מנחם שלזינגר, ונואם הכבוד היה מגיד המישרים הגאון רבי אברהם יודלביץ. על ניהול המעמד בבני ברק הופקד הגאון רבי יוסף צבי הלוי שישא, ונואם הכבוד היה הגאון רבי משה ברוומן, ר"י מאה שערים. על ניהול המעמד בבית שמש הופקד הגאון רבי יצחק אייזיק שטרן ונואם הכבוד היה המגיד מישרים רבי ישראל מאיר שושן.

את המשאים המרכזיים נשא האדמו"ר מדושינסקיא, שפתח ובירך את הקהל שהתאספו למען המצוה, ובדבריו עמד על גודל מעלת הצדקה וחובת החסידים והתלמידים יוצאי המוסדות להכיר טובה למוסדות בהם גדלו והתחנכו ולהחזיר עשרת מונים לבל ימוטו, וכן דיבר על גודל זכות האבות שעומד לימיננו בהרחבת גבולי הקדושה בלעה"ר ובאחדות נפלאה ובשיטה המסורה לנו מדור דור. כמו כן הודה האדמו"ר למנהלי המוסדות שבכל עיר ועיר.

במהלך המעמדים חולק לכל תורמי המוסדות מתנות יקרי ערך וכן חולקה מזכרת היסטורית ובה פרק מעניין ומרתק בסערת התקופה ובמערכה על עצמאות העדה החרדית, עם עלותו של המהרי"ץ דושינסקיא זצ"ל לארה"ק והכתרתו בתור מרא דארעא קדישא בשנת תרצ"ג.

ירושלים




































בני ברק


























בית שמש






































מעלין בקודש מוסדות דושינסקיא חסידים דינר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד