ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
באנו לעשות קידוש השם

לא תאמינו מי עומד מאחורי חלוקת ה'טשולנט' בהפגנת השמאל בב"ב

מאחורי מיזם חלוקת ה'טשולנט' בהפגנת השמאל לפני כשבוע בבני ברק עומד ארגון חרדי מוביל להפצת שיעורי יהדות: "באנו לעשות קידוש השם גדול והצלחנו"

לא תאמינו מי עומד מאחורי חלוקת ה'טשולנט' בהפגנת השמאל בב"ב
חלוקת הטשולנט בבני ברק צילום: באדיבות המצלם

למעלה משבוע אחרי הפגנת השמאל בבני ברק שחלפה בשקט מוחלט בניגוד לתחזיות של התקשורת שניבאו עימותים קשים בין מפגיני השמאל לתושבי בני ברק, נודע ל'בחדרי חרדים' כי מאחורי המיזם הייחודי במסגרתו חולקו למפגינים אלפי מנות חמין ועוגות עומד ארגון 'קול הלשון', שאירגן ומימן אותו בעלות של כ-20 אלף ש"ח.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי סירי החמין הענקיים נרכשו באחת המעדניות היהודיות היוקרתיות בארץ. ב'קול הלשון' הקפידו להזמין חמין צמחוני בלבד, המקובל על מפגיני השמאל, אך בד ובד בהכשר מהודר של בד"צ העדה החרדית שמשרדיה ממוקמים בין היתר בשכונת מאה שערים בירושלים.

"באנו לעשות קידוש השם גדול והצלחנו", הסבירו ב'קול הלשון' את הסיבה שהניעה אותם למהלך. "מפגינים רבים הגיעו לבני ברק חבושים בקסדות מחשש שיזרקו לעברם אבנים וביצים, אך במקום אבנים וביצים קיבלו מנות טשולנט ועוגות, אשר הותירו את כל התחזיות הקודרות של התקשורת המפלגת ללא כל כיסוי. גם קיבלנו קידוש השם גדול וגם קירבנו יהודים לבוראם על ידי כך שנאותו לברך לפני שטעמו מהמטעמים המיוחדים", הוסיפו בסיפוק.

טשולנט הרפורמה המשפטית קול הלשון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 62 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד