כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
סוכן איראני נוסף נהרג

סוריה: תקיפה אווירית ישראלית, מספר פצועים סורים

צבא סוריה הודיע כי צה"ל תקף הלילה כמה עמדות באזור העיר חומס ופרבריה. מערך הנ"מ הסורי הופעל ויירט חלק מהטילים. כתוצאה מהתקיפה חמישה אנשי צבא סורים נפצעו ונגרמו נזקים. תקיפה שלישית שמיוחסת לישראל בסוריה תוך ארבעה ימים

סוריה: תקיפה אווירית ישראלית, מספר פצועים סורים
תקיפה בסוריה צילום: צילום מסך

כלי תקשורת ממלכתיים בסוריה דיווחו הלילה כי "ההגנה האווירית התמודדה עם מתקפה ישראלית מעל אזור חומס במרכז המדינה". בטלוויזיה הסורית הממלכתית מדווחים כי מדובר בתקיפה ישראלית במרכז המדינה. תקיפה שלישית שמיוחסת לישראל בסוריה תוך ארבעה ימים.

צבא סוריה מסר בהודעה הלילה כי חיל האוויר הישראלי תקף הלילה מצפון מזרח ביירות כמה עמדות באזור העיר חומס ופרבריה. מערך הנ"מ הסורי הופעל ויירט חלק מהטילים. כתוצאה מהתקיפה חמישה אנשי צבא סורים נפצעו ונגרמו נזקים.

רועי קייס מדווח ב'כאן חדשות' כי צבא סוריה השמיע איום די חריג על ישראל בהודעתו לאחר התקיפה: "התקיפות האלה לא יעברו בשלום. מי שהזהיר (צבא סוריה) פטור מאחריות לתוצאות מעשיו. התקיפות האלה מעידות על חולשה ואוזלת יד של הצבא הבוגדני (הישראלי) להתעמת ולרדת לשטח".

אך זמן קצר לאחר מכן טוויסט בעלילה. אחרי שהאיום החריג על ישראל פורסם בכלי התקשורת הרשמיים כולל מטעם משרד ההגנה הסורי, לפתע הוא נמחק חוץ מהטלגרם של סאנא, סוכנות הידיעות הסורית הרשמית. בידיעה שלהם באתר האיום המדובר לא קיים.

בתוך כך סוכנות סאברין ניוז הפרו איראנית מעדכנת כי יועץ איראני שני נהרג בתקיפה שמיוחסת לישראל בדמשק בלילה שבין חמישי לשישי. שמו בטהראן מקדאד מהקאני.

סוריה תקיפה ישראלית תקיפה בסוריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד