ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

דרמה ב'שארית': הדיינים החרימו את האסיפה

הגר"ע אוירבאך טוען: "רומיתי, מניות 'שארית ישראל' נגנבו" • ההנהלה: "ההליך היה תקין" • המסמך המלא - בפנים

משרדי 'שארית ישראל' היום. צילום: בחדרי חרדים
משרדי 'שארית ישראל' היום. צילום: בחדרי חרדים

דרמה היום (ד'), במשרדי בד”ץ שארית ישראל: חברי הבד”ץ הוותיקים החרימו את אסיפה שהתקיימה היום וטוענים כי מניות החברה נגנבו מידם.

כזכור בתחילת השבוע שעבר מונו חברי בד”ץ חדשים בברכתו של הגראי"ל שטיינמן ביניהם: הרבנים הגאונים רבי ישראל זיכרמן, רבי יחיאל במברגר ורבי אברהם הכהן רובין.

אתמול הודיע מנהל הכשרות גבריאל שרמן על אסיפה שתיערך היום בשעה 4:00 אחר הצהריים במשרדי הכשרות ברחוב שלמה המלך בבני ברק, והוזמנו אליה חברי הבד”ץ הוותיקים והחדשים, בפועל הגיעו לאסיפה רק חבר הבד”ץ הוותיק הגר”צ וובר והחברים החדשים שמונו.

החברים הותיקים הגר”ע אוירבאך, הגר”מ גרוס, הגר”א דינר והגר”צ שינקר לא הגיעו להשתתף באסיפה. נעשו נסיונות עד הרגע האחרון להגיע להבנות ובשל כך האסיפה נדחתה לשעה 6:00 בערב, אך הנסיונות כשלו.

בהחלטה של הרגע האחרון הועברה האסיפה לביתו של הגראי"ל שטיינמן שמאז מינוי החברים החדשים עומד בנשיאות הכשרות.

לאחר סיום האסיפה שיגר פרקליטם של חברי הבד”ץ הנעדרים, עו"ד רפי שטוב הודעה לבד"צ לפיה לאסיפה אין תוקף חוקי בשל התנגדות הרבנים אליה ובהיותה קשורה להליך פסול ולא חוקי.

בהודעה שהופנתה להרב רפי מנת, מהנהלת ארגון הכשרות המתחדש, מאשים עורך הדין כי אופן העברת הבעלות בחברת הכשרות נעשתה באופן בלתי תקין: "באת בפני הגאון שליט”א", טוען עורך הדין, "אמרת כי, לצורך מסויים אתה צריך לפרק זמן, אישור כי המניות שביד הגאון שליט”א יופקדו בידך ואמרת כי אתה תחזירם לו. לאחר ימים ביקש הגאון שליט”א כי האישור יוחזר לידיו והבטחת פעם אחר פעם כי אתה מחזיר ולשווא, התחמקת והשתמטת מלהחזיר.

"לא זו בלבד שעדיין לא החזרת את הטופס הנ”ל אלא, שהתרת לעצמך לדווח לרשם החברות כי, אתה הוא הבעלים על מניותיו של הגאון שליט”א המשכת את הפעילות העבריינית והעברת לרשם החברות מסמך כוזב לפיו, התנהלה אסיפה כללית של החברה, וכאילו "האסיפה הכללית" אישרה את העברת מניותיו של הגאון שליט”א לבעלותך".

'בחדרי חרדים' פנה בבקשת תגובה מ'שארית ישראל' לטענות של עו"ד שטוב.

מקורות בהנהלת הכשרות דחו מכל וכל את הדברים: "הדברים של עו"ד שטוב אינם מדוייקים, ההליך התנהל בצורה מסודרה ותקינה", אמרו, "יש כאן ניסיון להיאחז בקרנות המזבח ולעוות את הדברים, אך האמת תנצח".


התמלול המלא
לכבוד מר רפאל מנת

הנדון:חברת הכשרות המהודרת שארית ישראל התשס”ד בע”מ

בשם הגאונים שליט”א חברי הבד”ץ שארית ישראל, הגר”ע אויערבך, הגר”מ גרוס, הגר”א הלוי דינר, והגר”צ שינקר, להלן הבד”צ, הנני לפנות אליך כדלהלן.

סובבת, בכחש, את הגאון הרב עזריאל אויערבך שליט”א ואת הגאונים חברי הבד”צ שליט”א
באת בפני הגאון שליט”א אמרת כי, לצורך מסויים אתה צריך לפרק זמן, אישור כי המניות שביד הגאון שליט”א יופקדו בידך ואמרת כי אתה תחזירם לו.
לאחר ימים ביקש הגאון שליט”א כי האישור יוחזר לידיו והבטחת פעם אחר פעם כי אתה מחזיר ולשוא, התחמקת והשתמטת מלהחזיר.
לא זו בלבד שעדיין לא החזרת את הטופס הנ”ל אלא, שהתרת לעצמך לדווח לרשם החברות כי, אתה הוא הבעלים על מניותיו של הגאון שליט”א
המשכת את הפעילות העבריינית והעברת לרשם החברות מסמך כוזב לפיו, התנהלה אסיפה כללית של החברה, וכאילו "האסיפה הכללית" אישרה את העברת מניותיו של הגאון שליט”א לבעלותך
אסיפה כללית חוקית לא התנהלה בין השאר משום שהגר”א דינר לא הוזמן.

הגאונים הנ”ל שליט”א מורים לך בזאת להמנע מלייצג אותם ו\או את החברה בפני כל גורם מכל סוג וזאת, עד שיוחזרו כל המניות לשליטת הבעלים עד לביטול "פרוטקול המחטף" ועד לבירור הנעשה.
עליך להודיע לאלתר כי אתה מציית לחברי הבד”צ שליט”א

חוסר ציות מצידך להוראות הרבנים הגאונים שליט”א כמפורט במכתב זה יגרום לנקיטת אמצעים מתבקשים.

שארית ישראל הגראיל הגרע ישיבה משרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 42 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד