י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
גלריה מסכמת

בירושלים: רבבות חסידי חב"ד חגגו יום הולדת לרבי

מפגן אחדות מרשים בירושלים • רבבות חסידי חב"ד התכנסו בהיכל הארנה וציינו את יום הולדתו של הרבי ואת שנת "הקהל" • הרב מרגליות: "דווקא בתקופה זו שבה האחדות הפכה לצערינו למצרך נדיר - אנחנו בחב"ד מבקשים להשמיע את קולו של הרבי שמסר את נפשו כדי לקרב כל יהודי"

בירושלים: רבבות חסידי חב"ד חגגו יום הולדת לרבי
הכינוס בארנה צילום: דוב בער הכטמן

רבבות חסידי חב"ד השתתפו בכינוסי האלפים של החסידות שהתקיימו בהיכל ארנה בירושלים, לרגל יום הולדתו של הרבי מליובאוויטש ולציון שנת "הקהל".

רכבת אווירית מכל העולם יצאה לישראל ועליה חסידי חב"ד מארה"ב, דרום אמריקה, אסיה ואירופה, שבאו להשתתף בכינוסים ההיסטורים.

בשעות הצהרים התקיים כינוס אלפי ילדי חב"ד - ילדי צבאות השם, בהיכל הארנה, ובערב באותו המקום התקיים הכינוס המרכזי שבמרכזו צויין יום הולדתו ה-121 של הרבי שחל ביום יא' בניסן, והוא התקיים בסימן דגל האחדות שמובילה חסידות חב"ד בהנהגתו של הרבי, אחדות שמקבלת ביטוי בכל מקום בעולם, בכל זמן ועת, על ידי חיבור בין כל יהודי העולם.

מלבד גדולי רבני חב"ד, רבני מכון הלכה חב"ד ושליחי חב"ד - השתתפו במעמד; השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, שר ירושלים ומורשת ישראל מאיר פרוש, שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף, יו"ר ועדת חוקה שמחה רוטמן, השרה להגנת הסביבה עידית סילמן והשר למורשת עמיחי אליהו, חברי כנסת ואישי ציבור.

הנעימו את המעמד המרכזי, הזמרים החב"דים; מנדי ג'רופי, יוני שלמה ושמחה פרידמן, והבעל מנגן הגוראי ישראל אדלר, החזן צבי ברקוביץ, המוסיקאי נאור כרמי ומקהלת נרננה.

הרב שלמה מרגליות מנכ"ל ניידות חב"ד מסביר כי המעמד השנה היה שונה מכל שנה: "כבר שנים רבות שאנחנו מקיימים את מעמד האלפים בהשתתפות אלפי חסידי חב"ד, אולם השנה - שנת "הקהל" התכנסנו בירושלים בסימן של אחדות כל יהודי העולם".

לדבריו של מרגליות, "דווקא בתקופה זו שבה האחדות הפכה לצערינו למצרך נדיר - אנחנו בחב"ד מבקשים להשמיע את קולו של הרבי שמסר את נפשו כדי לקרב כל יהודי באשר הוא", הוסיף.

התוועדות ארנה חב"ד יום הולדת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד