ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
בן גביר תקף

היועמ"שית מתנגדת להקמת המשמר הלאומי

היועמ"שית הודיעה כי היא מתנגדת להצעה להקים משמר לאומי תחת השר לביטחון לאומי. בן גביר: "היועמ"שית גלי בהרב מיארה שוב מנסה לתקוע מקלות בגלגלים וכעת מנסה למנוע את הקמת המשמר הלאומי של מדינת ישראל"

היועמ"שית מתנגדת להקמת המשמר הלאומי
איתמר בן גביר צילום: ren Ben Hakoon/Flash90

היועמ"שית גלי בהרב מיארה הודיעה הבוקר (ראשון) כי היא מתנגדת להצעה להקים משמר לאומי תחת השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. בהרב-מיארה אמרה: "יש מניעה משפטית, המשטרה צריכה ויכולה להתמודד עם בעיות הביטחון ללא צורך בגוף נוסף". כך דווח בחדשות 12.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב על התנגדותה של בהרב-מיארה ואמר: "היועמ"שית גלי בהרב מיארה שוב מנסה לתקוע מקלות בגלגלים וכעת מנסה למנוע את הקמת המשמר הלאומי של מדינת ישראל".

בן גביר הוסיף: "עברו כמעט שנתיים מאז אירועי שומר חומות בהם ראינו כיצד המשטרה לא מצליחה להגיב בצורה מהירה וחלקה, באותם ימים מדוע צריך באופן ברור משמר לאומי שיטפל בדיוק באותן בעיות. אין מי שיטפל הביטחון במגזר הערבי שמוכה נרצחים. שוטרינו הנפלאים עושים ככל שביכולתם לתת ביטחון ומענה לאזרחים, אך הם עמוסים בעבודה ולא מסוגלים להגיע לכל דבר, כל שוטר שיוצא למשמרת יש עליו עשרות משימות, זה מטורף. לכן צריך את המשמר הלאומי".

לטענתו, "בהרב מיארה לא מבינה את מקומה כיועצת, המשמר הלאומי חייב לקום על מנת להחזיר את הביטחון לרחובות".

בתוך כך, מעיון בהצעת ההחלטה להקים את המשמר הלאומי שתובא היום לאישור הממשלה, מצוין אילו גורמים רלוונטיים אישר כבר את ההצעה. לפי המסמך, ראש הממשלה, שר האוצר ושר המשפטים, הסכימו להחלטה. מנגד, עמדת שר הביטחון טרם התקבלה, למרות שההחלטה אמורה להיות מאושרת בשעות הקרובות. 

 

איתמר בן גביר גלי בהרב מיארה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד