ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024

מנכ"ל מאוחדת הנכנס קיבל את ברכתם של גדולי ישראל בבני ברק

  מנכ"ל מאוחדת הנכנס מר עוזי ביתן שהגיע מלווה בבכירי הקופה, קיבל את ברכתם של גדולי ישראל בבני ברק ובראשם מרן ראש הישיבה הגרי״ג אדלשטיין • ביקור מיוחד התקיים במעונו של כ״ק האדמו״ר ממודז׳יץ שליט״א וישיבה משותפת עם רבני העיר בני ברק

מנכ"ל מאוחדת הנכנס קיבל את ברכתם של גדולי ישראל בבני ברק
מנכ"ל מאוחדת בביקור אצל הרבנים צילום: יח"צ

ביקור רב רושם קיים מנכ"ל מאוחדת הנכנס מר עוזי ביתן לקראת חג הפסח במעונם של גדולי ישראל בבני ברק, מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט״א, כ״ק האדמו״ר ממודז׳יץ שליט״א וישיבה משותפת בלשכת רבני העיר בני ברק הגרחי״א לנדא, הגרש״צ רוזנבלט והגר״מ בן שמעון. 

אל המנכ"ל התלוו מ"מ מנהל מחוז מרכז הרב משה כהן, יועץ מנכ"ל הרב דוד שורץ, מנהל שיווק מגזר חרדי הרב משה ברים, מנהל מגזר חרדי דרום הרב חנוך דנציגר, מנהל מגזר חרדי צפון הרב ברוך ברוין ומנהל קשרי קהילה ר׳ שמשון פרג.

בביקור במעונו של מרן רה"י הגרי"ג אדלשטיין, סיפר המנכ"ל על הזכות הגדולה של מאוחדת להיות הקופה הגדולה ביותר בציבור החרדי, עם פריסת המרפאות הרחבה ביותר ועל כך שבכל הערים והשכונות החרדיות מאוחדת דואגת לפתוח עוד ועוד מרפאות קהילתיות כדי שהציבור החרדי יוכל לקבל את מכלול שירותי הרפואה במרפאה שקרובה לביתו, במרחק הליכה מהבית, מבלי שיצטרכו לנדוד לשכונות מרוחקות.

מנכ"ל מאוחדת בביקור אצל הגרש"צ רוזנבלט • יח"צ

במהלך הביקור ציין המנכ"ל בפני מרן ראש הישיבה שליט"א שבמאוחדת יש כאלף עובדים המגיעים מתוך הציבור החרדי ונמצאים במגוון תפקידים מגוונים וכן את עובדת היותם עובדים מקצועיים ומסורים שהשתלבו בשדרת הניהול של מאוחדת. כמו כן, ציין המנכ"ל את כינוסי רפואה והלכה שיזמה מאוחדת בכל ערי הציבור החרדי בארץ, בהשתתפות גדולי הפוסקים שליט"א וטובי המומחים של מאוחדת בכל מקצועות הבריאות, על מנת לשלב רפואה והלכה, תוך התייעצות מתמדת עם מורי ההוראה שבכל עיר ובכל שכונה.

מרן שליט"א דיבר על חשיבותה של הרפואה המונעת שיש בה משום שמירה על הגוף שנתן לנו הקב"ה, וכן על חשיבות הבדיקות המקדימות שכבר הוכחו כמצילות חיים ושיש בכך משום השתדלות בכדי למנוע חלילה מחלות באמצעות גילוי מוקדם.

בסיום הביקור בירך מרן רה"י את המנכ"ל הנכנס ואמר: "תזכה לעשות מעשים טובים, לסייע לכולם ותראו בעז"ה הרבה ברכה והצלחה והרבה בריאות".

המנכ"ל הודה למרן ראש הישיבה שליט"א על שניאות להקדיש מזמנו ולקבל את ברכתו בערב חג הפסח ואיחל למרן ראש הישיבה בריאות ואריכות ימים.

 לאחר הביקור במעונו של מרן ראש הישיבה, המשיך המנכ"ל יחד עם בכירי מאוחדת, ללשכתם של רבני העיר בני ברק - הגאון רבי חיים יצחק אייזיק לנדא, הגאון רבי שבח צבי רוזנבלט והגאון רבי מסעוד בן שמעון, כאשר המנכ"ל נועד בלשכת הרבנים לביקור היסטורי ומיוחד עם שלושת הרבנים ביחד.

במפגש עם רבני העיר, הציג מנכ"ל מאוחדת את שדרת ההנהלה החרדית של מאוחדת שהתברגה בתפקידי ניהול בכירים בכל המחוזות. כמו כן, הציג המנכ"ל את מכלול הפעילות של מאוחדת בערים החרדיות.

במהלך המפגש אמר הגרחי"א לנדא למנכ"ל, כי הוא עוקב אחר הפעילות של מאוחדת לקידום הבריאות לטובת תושבי בני ברק וכי מאוחדת עושה עבודת קודש של ממש, עבודה מקצועית שמסייעת לבריאות של תושבי העיר.

בהמשך המפגש קיים המנכ"ל יחד עם בכירי הקופה דיון מעמיק במספר סוגיות הנוגעות לענייני רפואה והלכה וסוכם שסוגיות אלו ילובנו בהמשך בכינוסי רפואה והלכה שמקיימת מאוחדת בכל רחבי הארץ.

מנכ"ל מאוחדת בביקור אצל הגרי"ג אדלשטיין • יח"צ

בתום המפגש בירכו שלושת רבני העיר את המנכ"ל עוזי ביתן לרגל כניסתו לתפקיד החדש כמנכ"ל הקופה, שימשיך מעלה מעלה לקדם את מאוחדת שהיא הקופה של הציבור החרדי מאחר ומרבית הציבור החרדי נמנים עם לקוחות מאוחדת וכי ניתן לראות זאת בפריסה הרחבה של מרפאות מאוחדת בשכונות השונות בבני ברק.

בסיום הביקור הודה המנכ"ל לרבני העיר על שהקדישו מזמנם ועל הדאגה והאכפתיות של הרבנים מכל תושב ותושב בעיר שיקבל את שירותי הרפואה הטובים והמקצועיים ביותר.

ביקור מיוחד התקיים במעונו של כ"ק האדמו"ר ממודז'יץ חבר מועצת גדולי התורה שקיבל את מנכ"ל מאוחדת ובכירי הקופה בחמימות יתירה. בפתח הפגישה ביקש האדמו"ר להודות למנכ"ל עוזי ביתן וציין בפניו כי עוד בהיותו סמנכ"ל התפעול של מאוחדת, היה זה שהוביל לפתיחת מרפאת הקשתות ברח' הרב כהנמן, הנמצאת סמוך למקום מגוריו ושניכר עד מאד ההשקעה המרובה במרפאה שמעניקה שירותי רפואה מגוונים ומקצועיים לכל תושבי האזור.

כ"ק האדמו"ר שליט"א אף הזכיר בפגישה, כי כבר לפני מספר שנים, כאשר החלה מגמת ההתרחבות של מאוחדת בבני ברק, הגיעו אליו נציגי מאוחדת וכל הדרישות והבקשות שהעלה בשעתו במהלך הפגישה, יושמו כולם אחד לאחד באופן משביע רצון.

בהמשך הביקור הציג המנכ"ל עוזי ביתן ומ"מ מנהל מחוז המרכז הרב משה כהן את ההתפתחות האדירה של מאוחדת בבני ברק, שבקרוב מתעתדת לפתוח מרפאה נוספת, שביעית במספר, בשכונת פרדס כץ, זאת בנוסף למרפאה האמורה להיפתח בשכונת קרית הרצוג הסמוכה וכן בשכונות נוספות.

בסיום הביקור הודה האדמו"ר להנהלת מאוחדת על הפעילות החשובה וציין כי בכל אזור חרדי שמתחיל להתפתח, חשוב לדאוג לפתיחת מרפאה עבור התושבים המגיעים להתגורר במקום, כפי שמאוחדת עושה בכל הריכוזים החרדיים.

קופת חולים מאוחדת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד