כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
שלב אכלוס אחרון

הזדמנות נדל"ן נדירה: ליהנות מהיתרונות של ירושלים במחיר שפוי

השלב האחרון של הפרויקט המבוקש בשכונת גבעת זאב החדשה מגיע לסיומו בימים אלו ולכם יש הזדמנות להיות חלק ממיזם הנדל"ן המפואר שצבר ביקוש רב במגזר החרדי ולהנות ממחירים אטרקטיביים

הזדמנות נדל"ן נדירה: ליהנות מהיתרונות של ירושלים במחיר שפוי
פרויקט מרום צמרת ממעוף הציפור צילום: יח"צ

עיר הקודש מאז ומעולם היוותה אבן שואבת לכל יהודי אשר חפצה נפשו להתגורר באזור בו ניתן לחוש באווירה של מסורת יהודית השורה בכל פינת רחוב. ירושלים הפכה בשל כך למעוז חרדי פורח ומשגשג, עם מאות קהילות, מרכזי מסחר פעילים ואופציות תעסוקה מגוונות.

אך על אף הכמיהה לרכוש דירה בעיר הבירה, השאיפה הזו לא תמיד מתכתבת עם המציאות ובמקרים רבים אינה ברת הגשמה מחמת התייקרות מחיר הדיור. שכונות כמו רמות ונווה יעקב שבעבר נחשבו כאזורים זולים באופן יחסי, חוו עליית מחירים דרסטית, כאשר אפילו דירות 3 חדרים מוצעות שם במחירים אסטרונומיים.

שכונת גבעת זאב החדשה מביאה עמה בשורה משמעותית בגזרה הזו ומציעה דירות חדשות, גדולות ומפוארות במחירים ברי השגה גם עבור משפחה ממוצעת מהמיינסטרים החרדי.

מיזם הדגל בשכונה הינו פרויקט המגורים החדשני 'מרום צמרת', המציג לראווה מגוון דירות גדולות ומרווחות, עם עיצוב מושקע באזור פסטורלי טובל בירוק.

הפרויקט המדובר מגיע בימים אלו לקו הסיום של שלב האכלוס, כאשר בניין אחרון נפתח לשיווק ומוצעות בו לרכישה מגוון דירות מפנקות במיוחד, עם כלים סניטריים ברמה הגבוהה ביותר וריצוף משודרג. 

בנייני הבוטיק של המיזם הייחודי מתאפיינים ברחבות יוצאת דופן, כאשר בכל הבניין 9 דיירים ושתי דירות בלבד בכל קומה.

השאירו פרטים ליצירת קשר בדרך לדירת החלומות שלכם>>

או חייגו: 072-395-2438


הדמיית דירה ב'מרום צמרת' • שאטרסטוק

גם קהילה וגם איכות חיים

תושבי גבעת זאב החדשה מספרים כי בשכונה הווי קהילתי פורה, פארקים, מוסדות חינוך רבים ותמהיל תושבים מגוון ואיכותי.

"חייתי בדירת שלושה חדרים בשכונת נווה יעקב והבנתי באיזשהו שלב שאין באפשרותי לגדל שם משפחה גדולה בעתיד" משתף אותנו תושב האזור שרכש דירה בפרויקט של מרום צמרת. "מאידך, בהתחשב במחירי הדיור בירושלים, לא ראיתי את עצמי נכנס לבור של משכנתא שאני לא יודע איך אני יוצא ממנו" מספר בגילוי לב.

"לפני מספר חודשים נחשפתי לפרויקט בגבעת זאב. התרשמתי מהמקום ומהאוכלוסייה המגוונת ולא פחות מזה, מהאוויר הטוב ומהנוף הירושלמי הנשקף מחלונות הבתים". עוד מוסיף "בניגוד לשכונות הירושלמיות, כאן אתה יכול להרשות לעצמך לגור בדירות גן ופנטהאוזים במחירים שפויים. כך שמצד אחד אתה נמצא בתור אזור ירושלים, כפסע מקניון רמות ומהאזורים הפופולריים של מרכז העיר ומאידך גם יכול להרשות לעצמך לגור בדירה חדשה ומפנקת, מה שירושלמי קלאסי לא יכול להרשות לעצמו".

גם אתם יכולים להצטרף למאות תושבים מרוצים וליהנות מאיכות חיים, קהילה תוססת ודירת מפוארת בה תקימו את הקן המשפחתי שתמיד חלמתם עליו.

מחיר הדירות החל מ-2,970,000 ש"ח.

חייגו: 072-395-2438

דירה בירושלים גבעת זאב החדשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד