כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

וקניתי ונעלתי וחזרתי: רשת הנעליים עם קולקציית חג אביבית במיוחד!

חג הפסח כבר ממש בפתח וכעת זה בדיוק הזמן לפנות קצת מחשבה ומאמץ לקטע האופנתי שבחג. בגדים, אקססוריז ונעליים

וקניתי ונעלתי וחזרתי: רשת הנעליים עם קולקציית חג אביבית במיוחד!
ווישוז צילום: עמירם בן ישי

אם לרגע נדבר על נעליים נבין שזה כבר סיפור בפני עצמו. נעליים דורשות השקעה מסוג אחר, כזאת שנותנת מקום ליופי וסטייל לצד נוחות ואיכות בלי פשרות. WeShoes, רשת ההנעלה מהגדולות בישראל מציעה הנעלה לכל המשפחה עם השילוב המבוקש במראה אביבי ומרענן.

רשת ההנעלה משיקה בשבועות אלו קולקציית חג אביבית שתישאר איתנו עד הקיץ הקרוב. הקולקצייה מדברת חדשנות, יופי וייחודיות שאף אדם לא יוכל לטעות בה, עם צבעים ודוגמאות שעושים שמח בלב ונותנים תחושת חירות שאין שנייה לה.

קרוקס, הוקה, בלנסטון, מוזס, סוונטי ניין ושורש הם רק חלק מהמותגים המדהימים שנמצאים על המדפים בסניפים או מוצעים באתר האונליין, האתר שחודש גם הוא בשבועות האחרונים ומעתה מאפשר לקהל הקונים שימוש נוח בהרבה. האתר ניחן בוויזואליות מרשימה וטכנולוגיית תלת ממד בעת הבחירה בנעל ספציפית כך שתוכלו להבין בקלות כיצד הנעל החגיגית שלכם תראה כאשר היא תגיע אליכם.

הרשת נותנת דגש על חומרים ברמה גבוהה, רמות גימור מדויקות באופן יוצא דופן ומדרסים שיתאימו במיוחד למאפיינים של כף הרגל הישראלית.

מעבר לנעליים, ברשת Weshoes תוכלו להתחדש גם בתיקי דיזיגוואל, קאן קן ועוד מותגי תיקים שמשדרגים כל לוק לחול המועד, ליציאה משפחתית או לטיול בטבע. בסניפי הרשת תוכלו למצוא סטים של מזוודות שיתאימו לנסיעה להורים, לאחים או נופש במלון במהלך ימות החג.

לסיום, טיפ חשוב לבחירת נעל חגיגית: בחנו את הצבע שאתם רוצים.

האם הוא יתאים לכם לפריטים נוספים בארון מלבד הבגד היפהפה שמחכה לחידוש בליל הסדר? נסו להתאים את הצבע לכמה שיותר פריטים מהמלתחה האישית, במיוחד כאשר מדובר בהשקעה על נעל שרמת הטיב שלה גבוהה!

וישוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד