כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

הגר"ש כהן: בעיות צניעות קשות במופע של העירייה

ראש מועצת החכמים הגר"ש כהן, אסר להשתתף במופע 'סליחות' של העירייה • יו"ר ש"ס המקומית: "אבטל השתתפותי"

הגר"ש כהן. צילום:  יעקב כהן
הגר"ש כהן. צילום: יעקב כהן

נשיא מועצת החכמים וראש ישיבת פורת יוסף הגאון רבי שלום כהן אסר להשתתף בהופעה מעורבת של 'סליחות', בהודעה שפורסמה היום (ה'), בבטאון תנועת ש"ס - 'יום ליום'.

במודעה המתפרסמת בעמוד הראשון של העיתון נכתב: "האירוע האמור להתקיים ביום ראשון הקרוב בתיאטרון ירושלים, אין רוח חכמים נוחה הימנו עקב בעיות צניעות, ואסור ליראים לדבר ה' להשתתף בו".

ביום ראשון הקרוב צפוי להתקיים מופע 'אדון הסליחות' בתיאטרון ירושלים. על פי המודעה של עיריית ירושלים, "המופע מחבר בין העולם הטורקי-הדתי לבין העולם הפיוטי-הירושלמי" על החתום ראש עיריית ירושלים ניר ברקת.

במקום צפויים להופיע הפייטן יחיאל נהרי והזמר יניב בן משיח. לפי ההודעה גם צפוי להשתתף בו דב קלמנוביץ המשנה לראש העיר מהבית היהודי, ונתי לסרי חבר מועצת העיר ויו"ר סיעת ש"ס בירושלים.

נתי לסרי יו"ר ש"ס בירושלים אומר הבוקר ל'בחדרי חרדים': "אני לא אשתתף באירוע. זו חובתי כבן תורה לנהוג כך, וכך אעשה בעזרת ה', מחובתי להבהיר שמדובר באירוע עירוני כמו עוד עשרות איורעים אחרים של אגף 'מורשת' בראשות דב קלמנוביץ, ואין מדובר באירוע של מפלגת ש"ס בצורה כזו או אחרת".

לסרי מוסיף "מטבע הדברים כאיש ציבור אני מוזמן למספר רב של אירועים וכחבר עירייה גם לאירועים מסורתיים כאלה ואחרים. ברכותיי על קיומם על חשבון מופעי פריצות ותרבות אחרים, אך לאחר איסור של נישא מועצת החכמים אני מדיר את רגליי מהמקום".

"מזמן שנודע לי על אופי האירוע והבעיות העלולות להיווצר בו, אני פועל ואפעל ככל אשר ביכולתי שדברים מסוג זה לא יישנו בעתיד למרות שמדובר באגף שאינו תחת אחריותי החלטת דעת התורה היא הקובעת ואין פתח להיתר".

המודעה על המופע והאיסור ביום ליום




ירושלים הופעה הרב שלום כהן יניב בן משיח תיאטרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד