כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
לפקוד בדבר ישועה

בעוד ימים ספורים: הסגולה הנוראית למעוכבי השידוך

בערב שביעי של פסח אחר חצות, תתקיים הסגולה הנוראה שהנהיג מרן שר התורה זצוק"ל למעוכבי זיווג על ידי מאות לומדי "רינה של תורה", אחרי סדר לימוד ברציפות • מעמד תפילת הרבים במעונו של הגרב"מ פינקל שליט"א, שלוחא דמרן זצוק"ל לפקוד בדבר ישועה למעוכבי הזיווג • אלפי שמות שהשתתפו בסגולה בשנה שעברה, זכו להקים בית נאמן!

בעוד ימים ספורים: הסגולה הנוראית למעוכבי השידוך
ר' בנימין פינקל יעתיר בתפילה צילום: יח"צ

השנה בס"ד, זו הישועה שלכם: בערב שביעי של פסח אחר חצות היום, תתקיים הסגולה הנוראה למעוכבי זיווג ומצפי ישועה יעתירו המוני בית ישראל כסדר הסגולה המיוחדת האחוזה אמונה ביד עמלי התורה שע"י "רינה של תורה", כפי שהורה וסמך ידו רשכבה"ג מרן שר התורה זצוק"ל בידי הגאון הצדיק מרן רבי בנימין פינקל שליט"א, שזכה לעמוד ולשמש כשלוחא דמרנא שר התורה זצוק"ל – שנתן מפתח בידו, ומסרו והורה לו כסדר הזה אשר יעשון, להעביר כבני מרון עם קדושים ולפקוד בדבר ישועה לכל מעוכבי הזיווגים.

לחצו כאן למסירת שמות במעמד הנשגב>>>

ישועות רבות, גלויות ומוכחות נודעו מקרב השמות שהוזכרו במעמד תפילה מיוחדת ונדירה זאת, מהם מקרים קשים וכואבים ביותר של מעוכבי זיווג, ופורסמו זה מכבר בקרב המוני ישראל כסגולה בדוקה ומנוסה לפליטת ישועה ולהקמת בית נאמן בישראל. כהוראת מרן שר התורה זצוק"ל להרבות כוח התורה לזכות המבקשים קודם שייגשו בתפילה, מאות האברכים יעתירו בתפילה המיוחדת המתוקנת למעמד לאחר סדר לימוד של ג' שעות בתענית דיבור. לאחר זאת יצטרפו להמוני בית ישראל שיעתירו ברחמים פני שוכן מעונה בכוח הזמן הקדוש והמסוגל, בכוח התורה, בכוח סגולת הקודש ובכוח מקחם של צדיקים וקיום דבריהם.

כך גם השנה יוסיפו המשתתפים אמירת שיר השירים ארבעים פעמים אותם הוסיף למעמד בעינא פקיחא מרן  שר התורה זיע"א בעצמו – וכנודע מקדמונים הסגולה הנוראה של מ' פעמים שיר השירים, כשכל השירים קודש, ושיר השירים קודש קדשים, ורבו האותות והמופתים שכרוכים בשירת השירים אשר לשלמה, בניסים גלויים של שידוכים קשים ומורכבים שנרקמו בזכות אמירת מ' פעמים שיר השירים, כאשר לא לחינם ראה מרן להוסיפה למעמד ערב שביעי של פסח, להחיש פדות וישועה ולהפוך ים ליבשה עבור אלפי מעוכבי הזיווג.


מעמד התפילה של רינה של תורה • שוקי לרר

המעמד הנורא יתקיים במעון אריות של מי שעיניו וליבו פקוחים תדיר על צרת הדור, ונושא על לוח ליבו מצוקת ושוועת מעוכבי הזיווג, בקיטונו של הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל שליט"א שבעצמו ישתתף במעמד הנורא כשלוחא דרחמנא ושלוחא דמרן שר התורה זצוק"ל, לבקוע שערי שמיים ולקרוע את ים הדמעות – להעביר מעוכבי הזיווג בתוך הים בחרבה, למען יראו כל עם הארץ את היד הגדולה אשר עשה ה', בכוח תורתו, ובכוח משה עבדו.

משלחת מצומצמת מעמלי התורה יעמדו ויעתירו בעד כל המוזכרים הנזקקים לישועה, בהזכרת שם שם בפרטות לבקש רחמים בעת רצון מסוגלת זו. שמות להזכרה במעמד.

לחצו כאן למסירת שמות במעמד הנשגב>>>

רינה של תורה מעוכבי שידוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד