כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"התקיימה ברוח טובה"

פגישת ההידברות השנייה הסתיימה ללא הבנות

לאחר כשעתיים הסתיימה פגישת צוותי הסיעות מטעם הקואליציה, יש עתיד והמחנה הממלכתי בבית הנשיא. סוכם כי במהלך השבוע הקרוב יתקיימו פגישות המשך של הצוותים. בשיחה לקח הפעם חלק גם השר יואב קיש מהליכוד

פגישת ההידברות השנייה הסתיימה ללא הבנות
בית נשיא מדינת ישראל צילום: ויקיפדיה

בבית הנשיא נועדו היום (שני) פעם נוספת נציגי הקואליציה ונציגי סיעות 'יש עתיד' ו'המחנה הממלכתי, לפגישת הידברות שנייה על המשל קידום הרפורמה המשפטית, גם היא הסתיימה ללא הבנות. הפגישה ארכה כשעתיים ובסיומה נמסר מבית הנשיא כי "השיחה הארוכה התקיימה ברוח טובה, והצדדים ביטאו בה הן את כאביהם והחששות הקיימים, והן את כוונתם הכנה לנסות ולהגיע להסכמה רחבה ככל הניתן".

בתום השיחה בה לקח הפעם חלק גם השר יואב קיש מהליכוד, "סוכם כי במהלך השבוע הקרוב יתקיימו פגישות המשך של הצוותים", כך נמסר.

עוד קודם הפגישה תקפו בישראל ביתנו את חבריהם לאופוזיציה שהסכימו לשיחות, "מספיק עם תרבות הכאילו, די להיות לפלפים", כתב חבר הכנסת אביגדור ליברמן בטוויטר וקרא לצוותי המשא המתן של יש עתיד והמחנה הממלכתי, "תפסיקו לשחק בנדמה לי ולהשתתף במשחק ההאשמות של ביבי".

"הגיע הזמן שתאמרו בקול צלול וברור - אנחנו לא משתפים פעולה עם תרגיל ההונאה של נתניהו. אנחנו לא משתפים פעולה עם הניסיון שלו למסמס את המחאה", הוסיף ליברמן לקריאתו וטען כי "אחרי שנתניהו ודרעי הוציאו את כל השדים מהבקבוק, לא מדובר כרגע במאבק רק נגד המהפכה המשפטית, מדובר בחוזה חדש בין האזרח למדינה. בראש ובראשונה בצורך בשוויון בנטל וכינון חוקה בישראל".

בית הנשיא הרפורמה המשפטית יואב קיש אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד