ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

מאות היתומים של ׳זה לזה׳ שרו ״והיא שעמדה״ והרבנים הזילו דמעות התרגשות

מאות יתומים מארגון ׳זה לזה׳ התעטפו בקיטלאך סביב שולחן סדר מיוחד כהכנה לקראת ליל הסדר הקרב ובא •  הרבנים הגאונים הגר״מ בן שמעון, הגרש״א שטרן, הגרמ״ש אדלשטיין הגיעו במיוחד להשתתף ועטפו את הילדים בחום למשך שעה ארוכה • הגרש״א שטרן ליתומים: גם אני התייתמתי בגיל צעיר וחשבתי שנשארתי לבד, דעו לכם ילדים שהקב״ה תמיד איתכם״

מאות היתומים של ׳זה לזה׳ שרו ״והיא שעמדה״  והרבנים הזילו דמעות התרגשות
זה לזה אירוע הכנה לליל הסדר צילום: באדיבות המצלם

במסגרת התמיכה הרגשית שהארגון מעניק למאות יתומים שמלווים במהלך השנה בפרויקט ׳בני מלכים׳ התקיים ערב הכנה לליל הסדר יחודי מסוגו עבור מאות יתומים שחלקם זו להם השנה הראשונה שיחגגו את ליל הסדר ללא אב או אם.

הרבנים הגאונים הגר״מ בן שמעון, הגרש״א שטרן, והגרמ״ש אדלשטיין הגיעו להשתתף ונשאו דברי חיזוק לילדים. הגר״מ בן שמעון שאל את הילדים מספר חידות לחידוד ועודדם במשך דקות ארוכות, לאחר מכן נשא דברים הגרמ״ש אדלשטיין שדיבר על מעלת החג הקרב וחיזק את הילדים שחוגגים ללא אב או אם.

רגעי שיא נרשמו כשהגאון רש״א שטרן שליט״א פתח בקול נרגש ושיתף ״גם אני התייתמתי כמוכם בגיל צעיר מאוד, חשבתי שנשארתי לבד אבל דעו ילדים יקרים שהקב״ה תמיד איתכם״.

עין לא נותרה יבשה כשהיתומים פצחו בשירה משותפת משירי ליל הסדר יחד עם המחנך הרב׳ה אלתר שערך ליל סדר מלא ושימח את הילדים בהפעלות שונות מסדר ההגדה.

בארגון ׳זה לזה׳ מציינים שחלק מהיתומים יחגגו בשנה זו לראשונה ללא אב או אם, וחשיבות הארוע מתעצמת כדי לנסוך כח בילדים הרכים, בארגון גם ביקשו להודות לבעלי המותג היהודי מכובד שבעזרתם כל היתומים שהשתתפו בסדר הכנה הולבשו בקיטל קטן ולרגעים נדמה שהם יושבים על כסא אביהם, וכך כשהערב הסתיים חזרו היתומים לביתם  מצויידים בערכה מושלמת לליל הסדר, כשכל אחד קיבל הגדה מסוגננת, קיטל אישי, ובקבוק מיץ ענבים אישי.

רגעים סוחטי דמעות נרשמו עת קמו הרבנים לריקוד ממושך עם היתומים בשירי הלל והודיה מחג הפסח ולאחר מכן עבר כל הילדים להתברך באופן אישי מהרבנים הגאונים שהרעיפו אהבה וחום במשך דקות ארוכות על הילדים, בארגון זה לזה מסכמים בסיפוק את הערב הבלתי נשכח ומבטיחים להמשיך להעניק ליווי ותמיכה למאות המשפחות של הארגון.

זה לזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד