כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

'מכבי שירותי בריאות' מכרה את החמץ אצל מרן פוסק הדור הראב"ד הגאון ר' משה שטרנבוך שליט"א

זאת לאחר שהמרכזים הרפואיים והמוקדים של מכבי ברחבי הארץ עברו ניקוי יסודי והכשרה לפסח. את מכבי ייצג מנהל הדוברות והתקשורת למגזר החרדי וחבר מועצת מכבי ר' משה שלזינגר, כשהתלווה אליו מנהל מגזר חרדי במחוז ירושלים והשפלה ר' יצחק קליין • מרפאות השבת של מכבי יופעלו במהלך חג הפסח

'מכבי שירותי בריאות' מכרה את החמץ אצל מרן פוסק הדור הראב"ד הגאון ר' משה שטרנבוך שליט"א
מכבי מכירת חמץ צילום: יח"צ

כמידי שנה בשנה לקראת חג הפסח, קיימה הנהלת מכבי שירותי בריאות את מכירת החמץ הנמצא בכל מוקדי המערך הרפואי ברחבי הארץ. מכירת החמץ לשנת תשפ"ג נערכה אצל מרן פוסק הדור הראב"ד הגאון ר' משה שטרנבוך שליט"א, הנהלת מכבי מינתה את מנהל הדוברות והתקשורת למגזר החרדי וחבר מועצת מכבי ר' משה שלזינגר, לנציג מטעמה לצורך מכירת החמץ של מכבי וחברות הבת, כשהתלווה אליו מנהל מגזר חרדי במחוז ירושלים והשפלה ר' יצחק קליין. הרב שלזינגר קיבל לצורך כך ייפוי כוח מיו"ר מכבי מר רן סער ומנכ"לי חברות הבת של מכבי.

הרב שלזינגר שיתף את מרן הראב"ד שליט"א בפעילות של מכבי ובשירותים המקצועיים ברחבי הארץ, הוא ציין בפניו את ההובלה של מכבי במגזר החרדי בקידום בריאות ובהנגשת שירותים, כאשר במעברים האחרונים הצטרפו למכבי אלפי חברים הנהנים כעת ממגוון השירותים הרפואיים הניתנים לחברי מכבי.

מרן הראב"ד שליט"א האציל מברכותיו וציין את שביעות רצונו מההשקעה האדירה שהנהלת מכבי משקיעה במגזר החרדי ובמיוחד על ההתאמה לצרכי האוכלוסייה החרדית תוך התייעצות עם הרבנים שליט"א, וכן בירך את העוסקים במלאכה שיצליחו במלאכתם ויזכו להרחיב ולהוסיף עוד ועוד פעילויות לרווחת הציבור ולבריאותו.

כקופה שקשובה לצורכי המגזר ומתאימה את עצמה לאוכלוסייה, השלימה מכבי את פריסת השירותים הרפואיים בשבתות וחגים כאשר מרפאות השבת של מכבי יופעלו במהלך חג הפסח הבעל"ט. השרות לחברי מכבי הינו ללא תשלום כמובן.

מנהל דוברות ותקשורת למגזר החרדי וחבר מועצת מכבי, ר' משה שלזינגר: "מכבי מקיימת את מכירת החמץ אצל גדולי ישראל לאורך כל השנים, והשנה זכינו לעשות זאת אצל מרן הראב"ד שליט"א ששיבח את פעילותה של מכבי לטובת הכלל והפרט. אנו שמחים להוביל את ההתאמה המרבית לציבור בצורה עקבית לאורך השנים".

מכבי שרותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד