כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

כנס רפואה והלכה לרבני קהילות ומורי הוראה בעפולה, בשיתוף ארגון לגדל ומכבי שירותי בריאות

בכנס השתתפו רבני קהילות ומורי הוראה, ובראשם המרא דאתרא דגבעת המורה בעפולה, הג”ר נתן רוטשילד שליט"א, שנהנו מהרצאות מעשירות בכדי לסייע וללוות את הזוגות הזקוקים לכך

 כנס רפואה והלכה לרבני קהילות ומורי הוראה בעפולה, בשיתוף ארגון לגדל ומכבי שירותי בריאות
מכבי עפולה אירוע לגדל צילום: יח"צ

מכבי ערכה כנס רפואה והלכה בשיתוף ארגון ‘לגדל’  - המסייע למעלה מעשור לזוגות המצפים. בכנס השתתפו רבני קהילות ומורי הוראה שהעשירו את הידע, כדי שיוכלו להעניק עזרה וייעוץ לזוגות המצפים.

בפתיחת הכנס דיבר המרא דאתרא דגבעת המורה בעפולה, הגאון ר' נתן רוטשילד שליט"א, שסיפר שראה אצל מרן הגראי"ל  שטיינמן זצוק"ל, שהיה מתאמץ ומקדיש מחשבה וזמן בשביל לעזור לזוגות המצפים לזש"ק, ושראוי לזוגות הממתינים לפעול לפי דרכי ההשתדלות. כמו כן הודה למכבי על שיתוף הפעולה הפורה לטובת כלל חברי מכבי בעפולה.

בהמשך הכנס דיבר פרופסור שחר קול  - רופא במכבי, ומנהל יחידת ivf בבי"ח אלישע חיפה, שמסר למשתתפים סקירה רפואית עדכנית והרחיב בדרכי הטיפול והרפואה העתידיים, ואף השיב לשאלות הרבנים. כמו כן, ציין את רגשות הכבוד וההערכה שהוא ויתר חבריו למקצוע חשים כלפי ארגון 'לגדל'.

לאחריו נשא דברים יו"ר ארגון 'לגדל' - הרב שלמה טאוב, שהרחיב בשאלות המצויות המופנות לרבנים בנושאים אלו, ובין היתר על מכלול האתגרים העומדים בפני הרבנים הבאים לסייע לזוגות המצפים. כמו כן הזכיר בדבריו את הצורך בייעוץ וליווי אישי של הזוגות על ידי הרבנים.

כלל המשתתפים - הרבנים שליט"א, הודו למכבי על שיתוף הפעולה עם ארגון 'לגדל', במטרה לסייע ככל הניתן לזוגות המצפים, בהתאמה אישית ובפיקוח הלכתי, וציינו כי הפיקו תועלת מרובה מהשתתפותם, וישמחו להמשיך ולקיים קשר רציף עם ארגון 'לגדל' ומכבי שירותי בריאות לרווחת הזוגות המצפים.

מוביל השירות של מכבי בעפולה, ר' יוסף חיים מסורי מסר: "מכבי מובילה כל העת את הנגשת השירותים לכלל חברי מכבי. כחלק ממדיניות זו, השתתפה מכבי בכנס רפואה והלכה בשיתוף עם ארגון 'לגדל', המסייע לזוגות המצפים, בו השתתפו רבני קהילות ומורי הוראה בעפולה, שהעשירו את הידע בתחום זה, כדי שיוכלו ללוות את הזוגות המצפים. מכבי תמשיך להוביל ולסייע ככל הניתן לכלל החברים".

מכבי שרותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד