כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

מכבי פתחה את המרכז הרפואי 'רמת שקד' באופקים

המרכז הרפואי החדש הינו רחב ידיים ומושקע ביותר. באירוע הפתיחה השתתפו רבני אופקים, הנהלת המחוז והמרחב במכבי, סגן ראש העיר, ואישי ציבור נוספים

מכבי פתחה את המרכז הרפואי 'רמת שקד' באופקים
מכבי פתיחה אופקים צילום: יח"צ

מזה תקופה ארוכה שמכבי מובילה את מדיניות שירותי בריאות במרחק עגלה, ובהתאם לצרכים הנדרשים מקימה מרפאות ומרכזים רפואיים לרווחת החברים, זאת בנוסף לנתינת שירות מותאם ונגיש.

באירוע חגיגי שנערך באופקים, פתחה מכבי את המרכז הרפואי החדש והמתקדם 'רמת שקד'. המרכז החדש הינו רחב ידיים ומציע שירותי רפואה במגוון רחב של תחומים מרופאים מומחים באירוע השתתפו רבנים, סגן ראש העיר, הנהלת המחוז והמרחב, עובדי המרכז הרפואי, ואישי ציבור ובכירים נוספים.

לפני שבועיים נקבעה המזוזה במרכז החדש על ידי הרה"ג ר' יעקב ישראל פינקוס שליט"א והרה"ג ר' יוסף אביטל שליט"א - מרבני אופקים.

הרה"ג יוסף אביטל שליט"א נשא דברים באירוע ואמר: "רופאי מכבי באופקים הינם בעלי שם כנותני שירות מקצועי ומסור, ובצורה מותאמת לקהילה. מכבי מרחיבה את השירותים ומתאימה אותם לכלל חברי מכבי, כדי שכולם יוכלו לקבל שירות בצורה הטובה להם ביותר. כאן המקום להודות להנהלת מכבי בכלל על עשייתם התמידית למען תושבי אופקים, ולמוביל השירות בעיר ר' ישראל פרץ בפרט, שפועל ומסייע לחברי מכבי בעיר במשך כל השנה בצורה מקצועית ומסורה".

סגן ראש העיר מר שלמה עזרן, ציין לשבח את התאמת השירותים לכלל חברי מכבי, ועל סטנדרט הבריאות הגבוה שמכבי מובילה, מה שהפך לשם דבר באופקים כרפואה מקצועית, מונגשת ומותאמת. כמו כן, הביא את ברכת ראש העיר שנבצר ממנו להשתתף באירוע.

ראש מחוז הדרום במכבי - ד"ר רחלי מיזן מסרה: "מכבי מובילה את מדיניות שירותים במרחק עגלה ובהתאמה לאוכלוסייה, כחלק מכך, פתחנו את המרכז הרפואי החדש 'רמת שקד' באופקים, המציע מגוון שירותים מרופאים מומחים, במקום מרווח ומפואר. נמשיך לעשות כלל הניתן עבור כלל חברי מכבי".

מנהלת המרחב במכבי - גב' ליאת ועקנין מסרה: "אנו במכבי מובילים את פריסת השירותים במרחק עגלה. פתיחתו של המרכז החדש באופקים מעיד על התפתחותה של מכבי שרוצה לתת לחברים את השירות הטוב ביותר בצורה הנוחה ביותר, במקום מרווח ומפואר".

מנהל מגזרים מחוז דרום, ר' אריה קליין שדיבר באירוע אמר: "סוד ההצלחה של מכבי הוא המעורבות בקהילה ולצרכים במיוחדים של כל אוכלוסייה, זאת במטרה לתת שירות בפריסה רחבה ובצורה נוחה. כחלק מכך אנו נמצאים כעת בפתיחתו של המרכז החדש באופקים, בו יוכלו חברי מכבי לקבל שירותים במגוון רחב של תחומים מרופאים מומחים. אני מודה להנהלת המחוז והמרחב על היותם קשובים כל העת לטובת החברים, ולמוביל השירות של מכבי באופקים ר' ישראל פרץ שעושה עבודת קודש סביב השעון עבור כלל חברי מכבי".

 

מכבי שרותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד